ads

دو سرباز پولیس در جوزجان از سوی همکارانش کشته شدند

مقام های امنیتی ولایت جوزجان می گویند که روز گذشته دو سرباز نظم عامه از سوی دو همکارش در قریه گرجگ ولسوالی فیض آباد کشته شدند. کماالدین یاور آمر امنیت قومندانی امنیه جوزجان به کلید می گوید :” دیروز صبح دو سرباز نظم عامه بالای دو همکارش در شاهراه مزار – شبرغان در استقامت های […]

نویسنده: Abdul Malik Atash
4 جدی 1397
دو سرباز پولیس در جوزجان از سوی همکارانش کشته شدند
عکس از شبکه‌های اجتماعی

مقام های امنیتی ولایت جوزجان می گویند که روز گذشته دو سرباز نظم عامه از سوی دو همکارش در قریه گرجگ ولسوالی فیض آباد کشته شدند.
کماالدین یاور آمر امنیت قومندانی امنیه جوزجان به کلید می گوید :” دیروز صبح دو سرباز نظم عامه بالای دو همکارش در شاهراه مزار – شبرغان در استقامت های ولسوالی فیض آباد شلیک نموده و آنان را از بین برده اند و خود آنان به گروه طالبان پیوسته اند.”
به گفته او، در این پوسته پنج سرباز امنیتی برای تامین امنیت شاهراه گماشته شده بودند که دو تن آنان با کشتن دو همکار خود مقدار سلاح و مهمات و یک عراده تانک حاموی را با خود برده و به گروه طالبان ملحق گردیده اند.
یاور هم چنان افزود که یک تن از این پنج سرباز موفق به فرار شده و جان به سلامت برده است.
گفتنی است دو سرباز ملحق شده با گروه طالبان، باشندگان اصلی ولایت های کندز و تخار می باشند که از چندی به این سو در کندک نظم عامه برای تامین امنیت شاهراه مزار – شبرغان ایفای وظیفه می نمودند.

کلیدگروپ را در تویتر و فیس بوک دنبال کنید
طراحی و توسعه توسط تکشارک - Copyright © 2024

Copyright 2022 © TKG: A public media project of DHSA