ads

در انفجار شام دوشنبه در کابل سی تن زخم برداشتند

حوالی ساعت شش و سی و پنج دقیقه شام دوشنبه یک انتحار کننده مواد جا گذاری شده بر واسطه نقلیه همراه  اش را در جاده ی هواشناسی در نزدیکی میدان هوایی بین المللی حامد کرزی منفجر کرد.

نویسنده: The Killid Group
14 جدی 1394
در انفجار شام دوشنبه در کابل سی تن زخم برداشتند

حوالی ساعت شش و سی و پنج دقیقه شام دوشنبه یک انتحار کننده مواد جا گذاری شده بر واسطه نقلیه همراه اش را در جاده ی هواشناسی در نزدیکی میدان هوایی بین المللی حامد کرزی منفجر کرد.

.

که در نتیجه آن فرد انتحار کننده کشته و 30 تن دیگر در این رویداد زخم برداشتند،وزارت صحت عامه گفته ،از این رویداد 30 زخمی به شفاخانه های کابل انتقال داده شده اند،که از این میان 15 تن به شفاخانه وزیر محمد اکبرخان ،9 تن به شفاخانه صحت طفل و 6 تن دیگر به شفاخانه جمهوریت منتقل شده اند که در میان شان نه کودک و سه زن نیز شامل است،محمد اسماعیل کاووسی رییس ارتباط وزارت صحت عامه وضعیت زخمیان این رویدا را قناعت بخش توصیف کرده است.
از سویی هم صدیق صدیقی سخنگوی وزارت داخله می گوید در حال حاضر ساحه از سوی پولیس مسدود شده و نیروهای پولیس در حال معلوم کردن میزان تلفات و خسارات وارد شده ی ناشی از این رویداد هستند.
این در حالیست که پیش از این نیز حوالی ساعت 11 قبل از ظهر دوشنبه  یک فرد انتحار کننده مواد جا سازی شده در واسطه نقلیه همراه اش را در مسیر این جاده منفجر کرد اما در این رویداد به نظامیان و غیر نظامیان آسیبی نرسید.

کلیدگروپ را در تویتر و فیس بوک دنبال کنید
طراحی و توسعه توسط تکشارک - Copyright © 2024

Copyright 2022 © TKG: A public media project of DHSA