ads

اختصاص بودجه خاص برای تامین برق شهر فیروزکوه

عبدالله عبدالله، رئیس اجرایی کشور گفته است که بودجه خاص برای تامین برق شهر فیروزکوه مرکز ولایت غور اختصاص می‌یابد.

نویسنده: abdali
9 عقرب 1396
اختصاص بودجه خاص برای تامین برق شهر فیروزکوه

عبدالله عبدالله، رئیس اجرایی کشور گفته است که بودجه خاص برای تامین برق شهر فیروزکوه مرکز ولایت غور اختصاص می‌یابد.

آقای عبدالله در دیدار با والی و رئیس شورای ولایتی غور گفت که پروژه برق سولری شهر فیروزکوه در سال جدی مالی منظور می‌شود و برای تامین آب آشامیدنی صحی در مرکز این شهر نیز کار صورت خواهد گرفت.

وی تاکید کرد که وزارت زراعت نیز برنامه‌هایش را در این ولایت گسترش می‌دهد.

در خبرنامه ریاست اجرایی آمده است که عبدالله عبدالله روز دوشنبه در دیدار با والی و رئیس شورای ولایتی ولایت غور، اوضاع این ولایت را به بحث و بررسی گرفت.

غلام ناصر خاضع، والی غور درباره اوضاع امنیتی، پروژه‌های توسعه‌ای، نیازمندی‌ها و تقاضاهای باشنده‌گان این ولایت صحبت کرد.

والی غور درباره بهبود اوضاع امنیتی و رفع تهدیدات دشمن در مناطق ناامن پیشنهادات و نظریات خود را با رئیس اجراییی کشور در میان گذاشت.

آقای خاضع گفت که در سال‌های گذشته، روی بازسازی و کارهای زیربنایی در این ولایت کار کمتر صورت گرفته و به این خاطر باشند‌گان ولایت غور در عرصه‌های مختلف با مشکلات فراوان مواجه‌اند.

والی غور تصریح کرد: در حال حاضر بازسازی و تقویت پروژه‌های توسعه‌ای به ویژه سرک، تولید انرژی برق و آب آشامیدنیِ صحی از مهمترین خواسته باشنده‌گان این ولایت‌اند. او همچنان بر ضرورت تقویت برنامه‌های وزارت زراعت و حمایت از دهقان در این ولایت تاکید نمود.

از سوی دیگر، رئیس شورای ولایتی غور گفت: بیکاری جوانان، عدم بازسازی و مشکلات امنیتی از چالش‌های جدی در این ولایت می‌باشد. مردم از رهبری حکومت وحدت ملی انتظار دارند که در ارتباط توجه همه‌جانبه داشته باشند.

سپس، رئیس اجرایی کشور گفت: در ولایت غور اقدمات لازم در قسمت بازسازی صورت نگرفته و به این خاطر نیازمندی و مشکلات مردم بیشتر است؛ اما حکومت وحدت ملی بر اساس اصل انکشاف متوازن در ولایت‌های محروم تمرکز بیشتر دارد.

عبدالله به والی و رئیس شورای ولایتی غور اطمینان داد که در ارتباط مشکلات مطرح شده با وزرای ذیربط دولتی صحبت می‌کند تا اقدامات عملی را روی‌دست گیرند.

غور ولایت محروم در  غرب کشور به شمار می‌رود که در آن پروژه‌های توسعه‌ای، نوسازی و بازسازی کمتر عملی شده است.

 

 

 

 

کلیدگروپ را در تویتر و فیس بوک دنبال کنید
طراحی و توسعه توسط تکشارک - Copyright © 2024

Copyright 2022 © TKG: A public media project of DHSA