ads

یک مقام نظامی امریکا استراتیژی جدید کشورش برای افغانستان را ارزیابی کرد

جوزف ووتل، قوماندان نیروهای مرکزی امریکا، در سفرش به کابل، استراتیژی جدید کشورش در قبال افغانستان و کشورهای آسیای جنوبی را ارزیابی کرده است.

نویسنده: asir
21 ثور 1397
یک مقام نظامی امریکا استراتیژی جدید کشورش برای افغانستان را ارزیابی کرد

جوزف وتل، قوماندان نیروهای مرکزی امریکا، در سفرش به کابل، استراتیژی جدید کشورش در قبال افغانستان و کشورهای آسیای جنوبی را ارزیابی کرده است.
وزارت دفاع ملی اعلام کرده است که وتل این ارزیابی را طی دیداری با وزرای دفاع و داخله و رییس عمومی امنیت ملی کشور در در کابل انجام داده است.
وزارت دفاع ملی خبر سفر این مقام نظامی امریکا به کابل و دیدارش با مقام‎های نظامی افغان را امروز جمعه منتشر کرده است.
قوماندان نیروهای مرکزی امریکا در این سفر از حمایت همه‎جانبه کشورش از دولت و مردم افغانستان به مقام‎های نظامی افغان اطمینان داده است.
وی گفته است که امریکا به تمام تعهدات خود در قبال افغانستان پایبند است و به فشارهای لازم علیه گروه طالبان در این کشور ادامه می‎دهد.
وزرای دفاع و داخله کشور در مقابل از اعمال اصلاحات در صفوف نیروهای دولتی، تطبیق پلان عملیات نصرت و چالش‎ها در برابر این نیروها یاد کرده‎اند.
ویس‎احمد برمک، وزیر امور داخله، گفته است که آن‎ها در همکاری با دوستان بین‎المللی کابل تلاش می‎کنند تا پولیس ملی افغان با معیارهای روز مطابقت پیدا کند.
امریکا حدود 9 ماه پیش (30 اسد سال گذشته) استراتیژی جدید خود برای افغانستان را اعلام کرد که براساس آن نظامیان این کشور اختیارات بیشتری در جنگ با مخالفان مسلح دولت افغانستان به دست آورده‎اند.

 

کلیدگروپ را در تویتر و فیس بوک دنبال کنید
طراحی و توسعه توسط تکشارک - Copyright © 2024

Copyright 2022 © TKG: A public media project of DHSA