ads

کشته و زخمی شدن 3سرباز اردو در نیمروز

بر اثر انفجار ماین در ولایت نیمروز یکتن ازسربازان اردوی ملی کشته و دوتن دیگر زخمی گردیدند. به گزارش رادیو کلید هرات، مقامات محلی در آن ولایت می گویند: این حادثه حوالی ساعت 3 بعد از ظهر چهارشنبه در منطقه پشته حسن ولسوالی خاشرود آن ولایت رخ داده است.

نویسنده: The Killid Group
10 قوس 1390
کشته و زخمی شدن  3سرباز اردو در نیمروز

بر اثر انفجار ماین در ولایت نیمروز یکتن ازسربازان اردوی ملی کشته و دوتن دیگر زخمی گردیدند.

به گزارش رادیو کلید هرات، مقامات محلی در آن ولایت می گویند: این حادثه حوالی ساعت 3 بعد از ظهر چهارشنبه در منطقه پشته حسن ولسوالی خاشرود آن ولایت رخ داده است.

محمد هاشم نورزای ولسوال خاشرود گفت: این حادثه زمانی به وقوع پیوست که سربازان اردوی ملی در حال ساخت یک قرارگاه در منطقه پشته حسن ولسوالی خاشرود آن ولایت بودند.

به گفته نورزای، ماین کار گذار شده از سوی طالبان در هنگام کار سربازان منفجر شد که بر ایر آن یکتن از سربازان اردوی ملی کشته و دوتن دیگر زخی شدند.

طالبان مسئولیت این حادثه را به دوش گرفته اند.

در گزارش علاوه شده که در قریه پشته حسن ولسوالی خاشرود نیمروزاز سه روز به این طرف عملیات تصفیوی جریان دارد که در نتیجه این عملیات تا اکنون دو تن از افراد طالبان کشته  و 75  حلقه ماین ضد وسایط که در کنارسرک جای سازی شده بود، توسط سربازان اردوی ملی کشف و خنثی گردید.

به گفته ولسوال خاشرود ولایت نیمروز، راه اندازی این عملیات در تامین امنیت آن منطقه موثراست و امنیت در این منطقه بهبود خواهد یافت.

ولسوالی خاشرود ولایت نیمروز یکی از ناامن ترین منطقه درآن ولایت به شمار می رود که گفته می شود، طالبان در آن منطقه حضورگسترده دارند.

 

کلیدگروپ را در تویتر و فیس بوک دنبال کنید
طراحی و توسعه توسط تکشارک - Copyright © 2024

Copyright 2022 © TKG: A public media project of DHSA