ads

هفت‌هزار سرباز تازه نفس در شمال کشور مستقر شدند

هفت هزار سرباز تازه نفس برای تامین امنیت هر چی بهتر روزهای انتخابات در ولایت‌های شمال و شمال شرقی کشور مستقر گردیدند. با نزدیک شدن انتخابات، تدابیر امنیتی نیز در ولایت‌های شمال کشور افزایش یافته و هفت هزار سرباز تازه نفس دیگر نیز در جمع نیروهای قول اردوی 209 شاهین اضافه شدند.

نویسنده: The Killid Group
10 حمل 1393
هفت‌هزار سرباز تازه نفس در شمال کشور مستقر شدند

هفت هزار سرباز تازه نفس برای تامین امنیت هر چی بهتر روزهای انتخابات در ولایت‌های شمال و شمال شرقی کشور مستقر گردیدند.

با نزدیک شدن انتخابات، تدابیر امنیتی نیز در ولایت‌های شمال کشور افزایش یافته و هفت هزار سرباز تازه نفس دیگر نیز در جمع نیروهای قول اردوی 209 شاهین اضافه شدند.

قرار است که این سربازان در کنار سایر نیروها، امنیت انتخابات را تامین کنند.

جنرال زلمی ویسا؛ قومندان قول اردوی 209 شاهین در شمال کشور آمادگی‌های این نیرو‌ها را عالی بیانکرده می گوید که این نیروها به منظور تامین امنیت شهروندان کشور در حال آماده باش قرار دارند تا مردم بتوانند در فضای امن و بدون هراس به پای صندوق‌های رای دهی بروند و کاندید مورد نظر شان را انتخاب کنند.

این سربازان که از یک سال به این سو مسوولیت‌های امنیتی را از نیروها خارجی بر عهده گرفتند، می‌گویند که قوی شده اند و توانایی تامین امنیت کشور را دارند و می‌توانند که جلو حملات هراس افکنان را بگیرند.

این سربازان می گویند که با حضور نیروهای امنیتی، شهروندان کشور میتوانند  با خیال راحت به پای صدوق‌های رای دهی بروند.

در حالی این نیروها از آمادگی‌های شان برای تامین امنیت ولایات ناامن کشور چون فاریاب، جوزجان سرپل، کندز و بدخشان سخن می‌زنند که هراس افکنان و دهشت افکنان در تلاش هستند در آستانه برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای ولایتی، امنیت را مختل کنند.

کلیدگروپ را در تویتر و فیس بوک دنبال کنید
طراحی و توسعه توسط تکشارک - Copyright © 2024

Copyright 2022 © TKG: A public media project of DHSA