ads

هرات در 24 ساعت گذشته

پولیس هرات در جریان یک عملیات کشفی مقدار 31 کیلوگرام مواد مخدر نوع تریاک را کشف و دو تن را به اتهام این قضیه بازداشت کرده است. عبدالروف احمدی؛ سخنگوی پولیس هرات می‎گوید قاچاقچیان، مواد مخدر را در یک موتر نوع سراچه جاسازی کرده بودند و قصد داشتند این محموله مواد مخدر را از شهرک “تورغندی” به مرکز شهر هرات انتقال دهند.  

نویسنده: The Killid Group
20 سرطان 1392
هرات در 24 ساعت گذشته

 

پولیس هرات در جریان یک عملیات کشفی مقدار 31 کیلوگرام  تریاک را کشف و دو تن را به اتهام این قضیه بازداشت کرده است.
عبدالروف احمدی؛ سخنگوی پولیس هرات می‎گوید قاچاقچیان، مواد مخدر را در یک موتر نوع سراچه جاسازی کرده بودند و قصد داشتند این محموله مواد مخدر را از شهرک “تورغندی” به مرکز شهر هرات انتقال دهند.

وی افزود سربازان پولیس مبارزه با مواد مخدر قومندانی امنیه هرات موتر سراچه قاچاق‌چیان را در منطقه ” دهانه کمرکلاغ ” متوقف کرده  که در نتیجه تلاشی 31 کیلوگرام تریاک از بین موتر کشف و ضبط گردید.

بنا به اظهارات وی به اتهام این قضیه دوتن بازداشت شدند که بررسی از نزدشان آغاز شده است.

مسوولان ریاست مبارزه با مواد مخدر قومندانی امنیه ولایت هرات می‎گویند از اول سال جاری تا به حال بیش از 500 کیلوگرام مواد مخدر کشف و ضبط گردیده است.

تلفات  پولیس ملی در ولسوالی غوریان

طبق یک خبر دیگر از حوزه غرب کشور، در جریان درگیری مسلحانه  در”ولسوالی غوریان” دو افسر پولیس ملی کشته و سه سرباز زخمی شدند.
پولیس هرات می‎گوید این حادثه ساعت 11 شب گذشته در مربوطات ولسوالی غوریان هرات زمانی به وقوع پیوست که گروهی از طالبان موتر گزمه سربازان پولیس ملی را هدف قرار دادند.

عبدالحمید حمیدی آمر امنیت قومندانی امنیه ولایت هرات می‎گوید در این حادثه دو تن افسران پولیس هرات کشته و سه تن سربازان پولیس زخمی شدند.

وی افزود در پی بروز این حادثه طالبان از ساحه متواری شدند.

باشندگان محل می‎گویند صدای تیراندازی برای نیم ساعت در محل رویداد شنیده شده است.

گروه طالبان تا کنون در این زمینه اظهار نظری نکرده اند.

کلیدگروپ را در تویتر و فیس بوک دنبال کنید
طراحی و توسعه توسط تکشارک - Copyright © 2024

Copyright 2022 © TKG: A public media project of DHSA