ads

قناعت نمایندگان به جواب های وزیر انرژی و آب

نمایندگان ولسی جرگه به جواب های ارایه شده از سوی وزیر انرژی و آب قانع شدند. محمد اسماعیل وزیر انرژی و آب که امروز از سوی ولسی جرگه به جلسه استیضاح فرا خوانده شده بود، توانست قناعت نمایندگان را حاصل کند. وزیر انرژی و آب در ارتباط با آنچه از سوی اعضای این مجلس به عنوان کم کاری در انجام پروژه های زیربنایی و توزیع سلاح به مردم خوانده شده بود، به جلسه استیضاح فرا خوانده شده بود.

نویسنده: The Killid Group
13 قوس 1391
قناعت نمایندگان به جواب های وزیر انرژی و آب

نمایندگان ولسی جرگه به جواب های ارایه شده از سوی وزیر انرژی و آب قانع شدند.

محمد اسماعیل وزیر انرژی و آب که امروز از سوی ولسی جرگه به جلسه استیضاح فرا خوانده شده بود، توانست قناعت نمایندگان را حاصل کند.

وزیر انرژی و آب در ارتباط با آنچه از سوی اعضای این مجلس به عنوان کم کاری در انجام پروژه های زیربنایی و توزیع سلاح به مردم خوانده شده بود، به جلسه استیضاح فرا خوانده شده بود.

مشکلات بی برقی در بیشتر ولایت های کشور و عدم توجه به مشکلات ولایت های مختلف، از دیگر دلایلی است که باعث شد تا امروز وزیر انرژی و آب به ولسی جرگه حاضر شود.

بیش از پنجاه عضو این مجلس در خواست استیضاح آقای اسماعیل خان را امضا کرده بودند.

در جلسه استیضاح که امروز دوشنبه برگزار شد، محمد اسماعیل گفت که جامعه جهانی افغانستان را در ساخت پروژه های زیر بنایی کمک نکرده است.

در جلسه استیضاح امروز، محمد اسماعیل گفت که جلسات مکرر وزارت مربوطه او مبنی بر ساخت پروژه های تولید برق با جامعه جهانی بی نتیجه بوده است.
با این حال، او تایید کرد که در ساخت پروژه های متوسط، وزارت مالیه پول کافی را در اخیتار وزارت انرژی و آب قرار نداده است.

اسماعیل خان در رابطه به مهار آب های جاری در کشور و ساخت بندها گفت که مهار این آب ها در کوتاه مدت امکان ندارد و حدودا چهل سال را در بر می گیرد.
وی همچنین گفت که هم اکنون نزدیک به 547 بند در سراسر کشور در مطالعات تخنیکی قرار دارد که 133 بند زیر کار است و عملا کار ساختمانی آغاز شده است.
وزیر انرژی و آب تصریح کرد که مختصصان این وزرات به تمامی ولایات کشور سفر کرده و ساخت بند های برق در سراسر افغانستان در مطالعه این متخصصات قرار دارد.

کلیدگروپ را در تویتر و فیس بوک دنبال کنید
طراحی و توسعه توسط تکشارک - Copyright © 2024

Copyright 2022 © TKG: A public media project of DHSA