ads

شورای نظامی بر تامین هر چه بیشتر امنیت در ولایت ننگرهار دستور داد

شورای نظامی ولایت ننگرهار به هدف تامین هر چه بیشتر امنیت در این ولایت به نهادهای مسوول دولتی دستور داد که برای انجام این کار اقدامات جدی را طرح و عملی کنند. دفتر رسانه های والی ننگرهار با ارسال خبرنامۀ به کلید می گوید: این موضوع دیروز در نشست شورای نظامی به ریاست محمد عالم […]

نویسنده: ISMAT MAYAR
25 جوزا 1396
شورای نظامی بر تامین هر چه بیشتر امنیت در ولایت ننگرهار دستور داد

شورای نظامی ولایت ننگرهار به هدف تامین هر چه بیشتر امنیت در این ولایت به نهادهای مسوول دولتی دستور داد که برای انجام این کار اقدامات جدی را طرح و عملی کنند.
دفتر رسانه های والی ننگرهار با ارسال خبرنامۀ به کلید می گوید: این موضوع دیروز در نشست شورای نظامی به ریاست محمد عالم اسحاق زی معاون والی مطرح شد. در این نشست، برید جنرال محمد نسیم سنگین، قوماندان لوای چهارم قول اردوی 201 سیلاب، معاون ریاست امنیت ملی و قوماندان های امنیه، پولیس نظم عامه و سرحدی نیز حضور داشتند که بر تشدید هر چه بیشتر تدابیر امنیتی تاکید صورت گرفت.
معاون والی ننگرهار گفته است که، برای تامین امنیت شهر جلال آباد و ولسوالی های این ولایت تلاش جدی صورت گیرد و جلو اعمال تخریبی مخالفان مسلح دولت نیز گرفته شود.
این شورا به نهادهای امنیتی دستور داده است که به هدف تجلیل بهتر از روز های عید سعید فطر تدابیر امنیتی خود را تشدید ببخشند تا مردم در یک فضای کاملا آرام بتوانند به تجلیل این روز بپردازند.
با این حال، مقام ها ومسولان نهادهای امنیتی از جمله ریاست امنیت ملی و قوماندانی امنیه ننگرهار اطمینان داده اند که برای تامین امنیت و سرکوب مخالفان مسلح دولت امادگی کامل دارند.
به گفتۀ آنان، میان نیروهای امنیتی هماهنگی موجود است و توانایی خنثی سازی هر نوع تهدید را دارند.

کلیدگروپ را در تویتر و فیس بوک دنبال کنید
طراحی و توسعه توسط تکشارک - Copyright © 2024

Copyright 2022 © TKG: A public media project of DHSA