ads

در نتيجه حملات هوايي در هلمند و ننگرهار، بيش از 20 مخالف مسلح كشته شدند

در نتيجه حملات طياره هاي بي سرنشين نيروهاي خارجي در ولايات هلمند و ننگرهار، 22 مخالف مسلح كشته شدند. مسوولان امنیتی در ولایت ننگرهار می گویند: در پی عملیات طیاره‌های بی سرنشین  نظامیان خارجی در ولسوالی هسکه مینه این ولایت به شمول چهار شهروند خارجی، 10 تن کشته شده اند.

نویسنده: The Killid Group
18 اسد 1394
در نتيجه حملات هوايي در هلمند و ننگرهار، بيش از 20 مخالف مسلح كشته شدند

در نتيجه حملات طياره هاي بي سرنشين نيروهاي خارجي در ولايات هلمند و ننگرهار، 22 مخالف مسلح كشته شدند.

مسوولان امنیتی در ولایت ننگرهار می گویند: در پی عملیات طیاره‌های بی سرنشین  نظامیان خارجی در ولسوالی هسکه مینه این ولایت به شمول چهار شهروند خارجی، 10 تن کشته شده اند.

این عملیات ناوقت روز گذشته انجام شده است.
حضرت حسین مشرقیوال، سخنگوی قوماندانی امنیه این ولایت به کلید گفت: طیاره های بی‌سرنشین نظامیان خارجی در منطقه گور گوری ولسوالی هسکه مینه یک پناه گاه مخالفان مسلح را آماج قرار داد که در پی آن ده تن به شمول چهار شهروند خارجی کشته شدند.
به گفته مسوولان امنیتی در ولایت ننگرهار، در پی این عملیات یک مقدار سلاح و مهمات مخالفان مسلح نیز از بین رفته است.
از سوی هم مسوولان امنیتی در ولایت هلمند نیز از کشته شدن 12 مخالف مسلح دولت در پی عملیات  طیاره‌های بی سرنشین نظامیان خارجی در این ولایت خبر می‌دهد.
شاه محمود آشنا، سخنگوی قوماندانی امنیه ولایت هلمند می‌گوید: این عملیات روز گذشته در منطقه قلعه نو ولسوالی خانشین این ولایت رخ داد که در نتیجه 12 مخالف مسلح دولت کشته و 4 تن دیگر شان زخمی شده اند.
تاکنون مخالفان مسلح در این مورد چیزی نگفته اند.

کلیدگروپ را در تویتر و فیس بوک دنبال کنید
طراحی و توسعه توسط تکشارک - Copyright © 2024

Copyright 2022 © TKG: A public media project of DHSA