ads

گرجستان از ادامه همکاری هایش با مردم و دولت افغانستان اطمینان داد

اکلیل حکیمی، وزیر مالیۀ افغانستان که در یک سفر رسمی در گرجستان به سر می برد، با مقام های ارشد دولتی این کشور دیدار و در مورد موضوعات مهم امنیتی، صلح و اقتصادی صحبت کرده است. دفتر رسانه های وزارت مالیه امروز با ارسال خبرنامۀ به کلید گفت: کویریکا شویلی، صدراعظم گرجستان دردیدار اش با […]

نویسنده: ISMAT MAYAR
8 سرطان 1396
گرجستان از ادامه همکاری هایش با مردم و دولت افغانستان اطمینان داد

اکلیل حکیمی، وزیر مالیۀ افغانستان که در یک سفر رسمی در گرجستان به سر می برد، با مقام های ارشد دولتی این کشور دیدار و در مورد موضوعات مهم امنیتی، صلح و اقتصادی صحبت کرده است.
دفتر رسانه های وزارت مالیه امروز با ارسال خبرنامۀ به کلید گفت: کویریکا شویلی، صدراعظم گرجستان دردیدار اش با اکلیل حکیمی از روند صلح و ثبات در افغانستان استقبال کرده و از ادامه کمک‌هایش به دولت و مردم کشور اطمینان داد.
در خبرنامه گفته شده که؛ هر دو طرف در رابطه به ایجاد کمیسیون مشترك همکاری‌های اقتصادی و تجارتی میان دو کشور، انكشاف همکاری های دوجانبه، تشویق تجار و سرمایه گذاران گرجستانی برای سرمایه گذاری در افغانستان، نیز بحث و تبادل نظر کردند.
به نقل از خبرنامه، امضای توافقنامه‌های دهلیز ترانزیتی راه لاجورد، خدمات هوایی، همکاری‌های تجارتی، مشارکت عامه و خصوصی، ارایه خدمات آسان، اتصال از طریق خط آهن، تحکیم روابط دیپلوماتیک میان افغانستان و گرجستان ، پروسۀ صلح و حمایت این کشور از نیروهای امنیتی ودفاعی افغان بخش های دیگری این دیدار و گفتگو را تشکیل داده است.

کلیدگروپ را در تویتر و فیس بوک دنبال کنید
طراحی و توسعه توسط تکشارک - Copyright © 2024

Copyright 2022 © TKG: A public media project of DHSA