ads

جشن نو روز زیر تدابیر شدید امنیتی در بلخ برگذار می‌شود

جشن نو روز زیر تدابیر شدید امنیتی برگذار می‌شود

نویسنده: ISMAT MAYAR
27 حوت 1396
جشن نو روز زیر تدابیر شدید امنیتی در بلخ برگذار می‌شود

با فرا رسیدن بهار و نزدیک شدن میله گل‌سرخ مقام ها در بلخ از آماده‌گی‌ها برای تجلیل بهتر از جشن نو روز در مزارشریف خبر می‌دهند.

شیر جان درانی سخنگوی پولیس بلخ می‌گوید که آمادگی‌ها امنیتی برای تجلیل بهتر از نوروز در بلخ آغاز شده‌است که ۴ هزار نیروی مشترک امنیتی هم از پولیس، اردوی ملی و امنیت ملی مسئولیت تامین امنیت جشن نوروز در مزارشریف را دارند.
به گفته پولیس بلخ، گزمه‌های امنیتی در شاهراه‌های منتهی به بلخ آغاز شده و علاوه بر این‌که به هیچ کس اجازه انتقال اسلحه به داخل شهر مزارشریف داده نمی‌شود، چک پاینت‌های سیار نیز همه روزه در شهر مزارشریف فعال هستند.
در همین حال ضیاالحق عطایی آمر تنظیف شاروالی مزارشریف به کلید می گوید: در سال پیشرو اداره شاروالی مزارشریف در کنار پاک کاری و رنگ آمیزی شهر چهار مکتب اطراف روضه مبارک را آماده پذیرایی مهمانان ساخته است.
باشنده‌گان شهر مزارشریف نیز به پیشواز از نوروز و تجلیل میله گل سرخ آماده‌گی‌های را روی دست دارند.ساکنان مزارشریف همه سال علاوه پاک کاری منازل و تهیه هفت میوه و هفت سین با میزبانی هزاران تن از زارعین زیارت سخی و علاقه مندان جشن نوروز برای فرار رسیدن سال جدید شمسی و آغاز میله گل سرخ لحظه شماری می‌کنند.

کلیدگروپ را در تویتر و فیس بوک دنبال کنید
طراحی و توسعه توسط تکشارک - Copyright © 2024

Copyright 2022 © TKG: A public media project of DHSA