ads

تیم والیبال دختران، شایسته كپ قهرمانی

در مرحله نهایی مسابقات والیبال دختران كه در جمنازیوم كمیته ملی المپیك راه اندازی گردید، تیم های صوفی کلپ و سره میاشت به خاطر کسب مقام قهرمانی با هم رقابت نمودند که در نتیجه تیم سره میاشت 3 مقابل 1، بازی را به نفع خود به فرجام رسانیده، مقام قهرمانی را بدست آورد. همچنان تیم کلپ صوفی به مقام دوم دست یافت و در مرحله نیمه نهایی مسابقات، تیم ولایت هرات 3 مقابل صفر تیم شاروالی کابل را شکست داده و مقام سوم را به دست آورد.

نویسنده: The Killid Group
16 جدی 1391
تیم والیبال دختران، شایسته كپ قهرمانی

در مرحله نهایی مسابقات والیبال دختران كه در جمنازیوم كمیته ملی المپیك راه اندازی گردید، تیم های صوفی کلپ و سره میاشت به خاطر کسب مقام قهرمانی با هم رقابت نمودند که در نتیجه تیم سره میاشت 3 مقابل 1، بازی را به نفع خود به فرجام رسانیده، مقام قهرمانی را بدست آورد.

همچنان تیم کلپ صوفی به مقام دوم دست یافت و در مرحله نیمه نهایی مسابقات، تیم ولایت هرات 3 مقابل صفر تیم شاروالی کابل را شکست داده و مقام سوم را به دست آورد.

در این مسابقات كه 6 تیم از کابل و دو تیم از ولایت های هرات و بغلان اشتراک داشتند، توانستند در طی مسابقات، رقابت های جالب ورزشی را در برابر هم اجرا كنند.

مستوره آرزو مسئول تیم ملی والیبال دختران در كمیته ملی المپیك، هدف از برگزاری این مسابقات را شناسایی بهترین والیبالران دختر و انتخاب شان به تیم ملی گفته، ابراز داشت: “این دومین دور مسابقات انتخاباتی والیبال دختران بود كه با اشتراك تیم های ولایات كابل، هرات و بغلان راه اندازی گردید و 28 چهره برتر در ختم مسابقات توانستند به تیم های ملی بزرگسالان و جوانان برگزیده شوند.”

وی در ادامه افزود كه سال آینده در نظر است شش ولایت دیگر شامل این رقابت های انتخاباتی گردد تا بتوانیم چهره های بیشتری از ورزشكاران دختر را برای تیم ملی برگزینیم.

“هیلی” عضو تیم والیبال صوفی كلپ گفت: ما صد در صد آمادگی اشتراك در این مسابقه را نداشتیم، ولی نظر به تمرینات و آمادگی های قبلی خود توانستیم مقام دوم را از آن خود نمایم.

او از اینكه تعداد زیادی از تیم های ورزشی، روزانه تمرینات شان را در جمنازیوم كمیته ملی المپیك  انجام می دهند و زمان تمرین برای هر تیم در جمنازیوم میسر نمی‌شود، ابراز نگرانی نموده، افزود:” تمنا دارم تا جمنازیوم ورزشی جدید كه قرار است كار آن تكمیل گردد، مشخص برای تمرینات دختران اختصاص  داده شود تا هر تیم بتواند حداقل سه روز در هفته، تمرینات منظم ورزشی را اجرا نماید.”

حلیمه سروری مسئول تیم والیبال ولایت هرات، راه اندازی مسابقات میان تیم های دختران ولایت را یك گام نیك دانسته، گفت: این رقابت ها نه تنها انتخاب چهره های برتر را سهل تر می سازد بلكه روابط نیك و با محبت و نیز رقابت های سالم ورزشی را در میان دختران، به وجود می آورد.

مریم عضو تیم ولایت هرات در مورد گفت: “واقعاً مسابقات بسیار جالب و دوستانه بود و ما توانستیم با بازی در برابر تیم های مختلف، تكتیك ها و نوآوری های جدید را بیآموزیم.”

این مسابقات كه به تاریخ 7 جدی در جمنازیوم ورزشی کمیته ملی المپیک آغاز گردیده بود بعد از 3 روز با تفویض تحایف و كپ‌های قهرمانی به تیم های برنده، در فضای مملو از خوشی و نشاط پایان یافت.

 

کلیدگروپ را در تویتر و فیس بوک دنبال کنید
طراحی و توسعه توسط تکشارک - Copyright © 2024

Copyright 2022 © TKG: A public media project of DHSA