ads

بازداشت هشت تن به اتهام سرقت و تروریسم در هرات

پولیس زون چهارم سرحدی، هشت تن را به اتهام حملات تروریستی و سرقتهای مسلحانه در مسیر شاهراه هرات – اسلام قلعه بازداشت نمود. به گزارش رادیو کلید هرات، جنرال شیرعلی شهریار قوماندان زون چهارم سرحدی در غرب کشور

نویسنده: The Killid Group
28 سرطان 1390
بازداشت هشت تن به اتهام سرقت و تروریسم در هرات

پولیس زون چهارم سرحدی، هشت تن را به اتهام حملات تروریستی و سرقتهای مسلحانه در مسیر شاهراه هرات – اسلام قلعه بازداشت نمود.

به گزارش رادیو کلید هرات، جنرال شیرعلی شهریار قوماندان زون چهارم سرحدی در غرب کشور امروز در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت، دو تن از دستگیرشدگان از جملهء سازماندهندگان انفجارهای کنارجاده در مسیر شاهراه هرات – اسلام قلعه می باشند.

وی علاوه کرد که این افراد با مقداری مواد انفجاری گرفتار شده و در جریان تحقیقات به جرم خویش اعتراف کرده اند.

بر اساس یک خبر دیگر از همین منبع، یک گروپ 6 نفری سارقین مسلح که در بسیاری از سرقتهای مسلحانه در مسیر شاهراه هرات – اسلام قلعه دست داشتند، توسط پولیس سرحدی بازداشت شدند .

مقامات پولیس زون چهارم سرحدی می گویند، از نزد این افراد سه عراده موترسایکل و مبلغ 70 هزار افغانی پول نقد، کشف و ضبط شده است.

همچنین مقامات امنیتی می گویند، 20 صندوق مرمی مختلف النوع و ده سرگلوله توپ از ولسوالی گلران هرات توسط پولیس زون چهارم سرحدی در جریان 24 ساعت گذشته کشف و ضبط شده است.

مقامات می گویند، قرار است مهمات جمع آوری شده در آیندهء نزدیک به پروسهء جمع آوری سلاح “دایاک” در غرب کشور تسلیم داده شود.

 

کلیدگروپ را در تویتر و فیس بوک دنبال کنید
طراحی و توسعه توسط تکشارک - Copyright © 2024

Copyright 2022 © TKG: A public media project of DHSA