ads

ایران القاعده را در مرزهای افغانستان و پاکستان، تقویت می‌کند

ایران به تازگی شماری از اعضای بلندپایه القاعده را ـ‌به شمول سه تن از اعضای خانواده اسامه بن لادن‌ـ از زندان آزاد کرده است. این افراد تلاش می‌کنند تا گروه القاعده را در مناطق مرزی پاکستان و افغانستان بازسازی و احیا کنند.

نویسنده: The Killid Group
4 جدی 1389

ایران به تازگی شماری از اعضای بلندپایه القاعده را که سه تن از اعضای خانواده اسامه بن لادن نیز در میان آنان اند از زندان آزاد کرده است. این افراد تلاش می‌کنند تا گروه القاعده را در مناطق مرزی پاکستان و افغانستان بازسازی و احیا کنند.

به گزارش روزنامه تایمز لندن، ایران به تازگی شماری از اعضای بلندپایه القاعده را که در آن كشور در بازداشت بوده اند، از زندان آزاد کرده است.

روزنامه تایمز لندن در شماره روز جمعه‌اش نوشته است که ایران به تازگی شماری از اعضای بلندپایه القاعده را از زندان آزاد کرده است.

تایمز گزارش کرده است كه افراد آزادشده در تلاش اند تا گروه القاعده را در مناطق مرزی پاکستان و افغانستان بازسازی و احیا کنند.

این روزنامه به نقل از مقام‌های امنیتی پاکستان، ایران را حامی شبه ‌نظامیان طالبان برای مبارزه با نیروهای ناتو دانسته است.

به نوشته تایمز لندن، سه تن از اعضای خانواده اسامه بن لادن، رهبر القاعده، نیز در زمره آزادشدگان اند.

این در حالی است که نیروهایی ناتو به تازگی یکی عضو کلیدی سپاه قدس، وابسته به سپاه پاسداران ايران، را در جنوب افغانستان دستگیر کرده است. این فرد که مسئولیت تهیهٔ اسلحه برای طالبان را بر عهده داشته، روز شنبه هفته گذشته در ولایت قندهار دستگیر شد.

 

کلیدگروپ را در تویتر و فیس بوک دنبال کنید
طراحی و توسعه توسط تکشارک - Copyright © 2024

Copyright 2022 © TKG: A public media project of DHSA