ads

افزایش عوایید شاروالی هرات

مسوولان اداره‌ی شاروالي هرات از افزايش بيست درصدي عوایيد اين اداره در جریان سال جاري خبر مي‌دهند. آنان مي‌گويند که شاروالي هرات در سال جاری بیش از یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون افغانی درآمد داشته است.

نویسنده: The Killid Group
8 جدی 1392
افزایش عوایید شاروالی هرات

مسوولان اداره‌ی شاروالي هرات از افزايش بيست درصدي عوایيد اين اداره در جریان سال جاري خبر مي‌دهند.

 

آنان مي‌گويند که شاروالي هرات در سال جاری بیش از یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون افغانی در آمد داشته است.

نقیب آروين مدير هماهنگي نواحيه پانزده گانه اداره شاروالي هرات مي‌گويد که در جریان سال جاری شاوالي هرات توانسته کارهای بنیادی و انکشافی زیادی را انجام داده است.

آسفالت ۴۰ کیلومتر سرک، ایجاد کانال‌های سرپوشیده در نواحی مختلف شهر، ایجاد و توسعه فضای سبز، جمع آوری زباله‌ها، نصبت چراغ‌های سولر و ایجاد گل‌خانه‌ها برای پرورش گل و نهال از جمله کارهای است که به گفته آقاي آروين انجام و به مرحله بهره برداری رسیده است.

آقاي آروين در ادامه افزود: پروژه ساخت سرک‌های درون شهری با ارزش 845 میلیون افغانی تطبیق شده که حدود ۸۵ درصد از کار آن تکمیل و ۱۵ درصد دیگر آن در آینده نزدیک آسفالت خواهد شد.

در همين حال، شماري از شهروندان هرات از ساخت بلند منزل‌ها در اطراف اماكن تاريخي شكايت دارند. آنان مي‌گويند که تاكنون اداره شاروالي هرات براي تطبيق ماستر پلان شهري هرات اقدام نكرده است.

نقيب آروين؛ مدير هماهنگي نواحيه پانزده گانه در اداره شاروالي هرات اين گفته هاي شهروندان هرات را تائيد کرده، مي‌گويد: براي تطبيق ماستر پلان شهري اين اداره تلاش مي‌كند تا از ساخت بلند منزل‌ها كه خلاف ماستر پلان شهري است جلوگيری کند اما در بعضي مناطق از گذشته بلند منزل ساخته شده و يا اينكه از سوي افراد زورمند ساخت بلند منزل بدون در نظرد اشت ماستر پلان شهري صورت مي‌گيرد.

از سوي ديگر شماري شهروندان هرات  زيبايی، پاكي وصفاي شهر را تنها مسووليت اداره شاروالي نمي‌دانند.

آنان مي‌گويند: شهروندان هرات مصمم هستند تا براي پاكي وصفاي شهر وهمچنان محافظت ازاماكن عامه تلاش کنند.

به گفته شماري از شهروندان هرات اداره‌ی شاروالي هرات براي آسفالت سرك‌ها، كيفيت را در نظر نگرفته است وهم اكنون بعضي از سرك‌ها در حال تخريب شدن هستند ويا اينكه بعضي از جاده‌های اسفالت حالت موج را به خود گرفته اند.

کلیدگروپ را در تویتر و فیس بوک دنبال کنید
طراحی و توسعه توسط تکشارک - Copyright © 2024

Copyright 2022 © TKG: A public media project of DHSA