ads

آموزش کودکان براي عمليات انفجاري از سوی طالبان

خبرنگار شبکه سي ان ان از کشف يک اردوگاه طالبان در وزيرستان پاکستان خبر داد که از ان براي اموزش کودکان به منظور اجراي عمليات انفجاري استفاده مي شده است. کلید* خارجی* شانزدم جدی 1388خبرنگار شبکه سي ان ان از کشف يک اردوگاه طالبان در وزيرستان پاکستان خبر داد که از ان براي اموزش کودکان […]

نویسنده: The Killid Group
16 مرغومی 1388
خبرنگار شبکه سي ان ان از کشف يک اردوگاه طالبان در وزيرستان پاکستان خبر داد که از ان براي اموزش کودکان به منظور اجراي عمليات انفجاري استفاده مي شده است.

کلید* خارجی* شانزدم جدی 1388

خبرنگار شبکه سي ان ان از کشف يک اردوگاه طالبان در وزيرستان پاکستان خبر داد که از ان براي اموزش کودکان به منظور اجراي عمليات انفجاري استفاده مي شده است.

به گزارش سي ان ان، اروا دمون در گزارشي گفت: اين اردوگاه اموزشي پس از عمليات ارتش پاکستان عليه نيروهاي طالبان در وزيرستان جنوبي کشف شد. ارتش پاکستان قبل از کشف اين اردوگاه وجود چنين مراکزي را احتمال مي داد ولی در پي عقب نشيني طالبان از منطقه اي در وزيرستان جنوبي، ترديدها به يقين تبديل شد.

خبرنگار سي ان ان گفت اردوی پاکستان دريافته است طالبان در اين مکان اموزشي کودکان را شستشوي مغزي مي داده و از کودکان حتي در سن دوازده سالگي براي عمليات انتحاري استفاده مي کرده است. طالبان به کودکان تلقين مي کرد که اگر عمليات انتحاري را اجرا کنند، بلافاصله به بهشت خواهند رفت و تصاوير نقاشي شده روي ديوارهاي اين اردوگاه شواهدي در اين خصوص است. تصاوير نقاشي شده بر روي ديوار مغز و ذهن کودکان فقير پاکستاني را به راحتي تسخير مي کرد و انها تحت شستشوي مغزي قرار مي گرفتند.

با این حال طالبان در اختيار داشتن اين اردگاه اموزشي را تکذيب کرده ولی اذعان کرده اند کودکاني از پاکستان، افغانستان، آسياي ميانه و خاورميانه را براي اجراي عمليات انتحاري تحت اموزش دارد. ارتش پاکستان گفته است والدين پاکستاني، کودکان خود را بخاطر دريافت غذاي مجاني و تعاليم ديني به اين مراکز مي فرستادند.

 

کلید ګروپ په ټویټر او فیسبوک کې وګورئ
د تکشارک په واسطه پراختیا او طرحه جوړونه - Copyright © 2024

Copyright 2024 © TKG: A public media project of DHSA