ads

استراليا به شهروندانش هشدار داد تا افغانستان را ترك كنند

حکومت استرالیا از وضعیت امنیتی در افغانستان ابراز نگرانی نموده، به شهروندان خارجی هشدار می‌دهد تا از سفر به این کشور خودداری کنند. وزارت خارجه استراليا روز گذشته با نشر خبرنامه‌اي از شهروندان استرالیایی خواسته تا خاک افغانستان را ترک کنند و افرادی که تصمیم اقامت در این کشور را دارند، تدابیر ویژه امنیتی‌شان را شدت بخشند.

نویسنده: The Killid Group
27 اسد 1394
استراليا به شهروندانش هشدار داد تا افغانستان را ترك كنند

حکومت استرالیا از وضعیت امنیتی در افغانستان ابراز نگرانی نموده، به شهروندان خارجی هشدار می‌دهد تا از سفر به این کشور خودداری کنند.
وزارت خارجه استراليا روز گذشته با نشر خبرنامه‌اي از شهروندان استرالیایی خواسته تا خاک افغانستان را ترک کنند و افرادی که تصمیم اقامت در این کشور را دارند، تدابیر ویژه امنیتی‌شان را شدت بخشند.
بر اساس منبع، رقم حملات مخالفان مسلح حکومت افغانستان در کابل، به گونه قابل توجهی در سال روان میلادی افزایش یافته است.
خبرنامه می افزاید: براساس یافته های این وزارت، تروریست ها در حال برنامه ریزی برای انجام حملات بیشتر در افغانستان اند تا مراکز و اهداف شهروندان خارجی را آماج قرار دهند.
استرالیا نمایندگی‌های سیاسی، سازمان‌های بین المللی، نهادهای غیردولتی، رستوران‌ها، مهمانخانه‌ها، مراکز خرید، بازارهای محلی و سوپرمارکت‌ها، مراکز رسانه‌یی، کنفرانس‌های بین المللی و سیاسی، نهادهای انتخاباتی، تاسیسات نظامی و ساختمان‌های دولتی  را از محلات احتمالی اهداف مخالفان مسلح می‌داند.
این در حالیست که دو روز پیش  سفارت امریکا در کابل نیز از وقوع حملات تازه‌ مخالفان مسلح در شهر کابل هشدار داده بود.
گفتني است كه يك شهروند آلمان روز گذشته در كابل اختطاف شده است.

کلیدگروپ را در تویتر و فیس بوک دنبال کنید
طراحی و توسعه توسط تکشارک - Copyright © 2024

Copyright 2022 © TKG: A public media project of DHSA