ads

کمک مشروط اتحادیه اروپا به دولت موقت قرغیزستان

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا می‌گوید: در صورتیکه دولت موقت قرغیزستان دموکراسی را رعایت کند، مورد حمایت سیاسی و مالی این اتحادیه قرار می‌گیرد. کلید * یکم ثور 1389مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا می‌گوید: در صورتیکه دولت موقت قرغیزستان دموکراسی را رعایت کند، مورد حمایت سیاسی و مالی این اتحادیه قرار می‌گیرد.کاترین اشتون که در […]

نویسنده: The Killid Group
1 غویی 1389
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا می‌گوید: در صورتیکه دولت موقت قرغیزستان دموکراسی را رعایت کند، مورد حمایت سیاسی و مالی این اتحادیه قرار می‌گیرد.

کلید * یکم ثور 1389

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا می‌گوید: در صورتیکه دولت موقت قرغیزستان دموکراسی را رعایت کند، مورد حمایت سیاسی و مالی این اتحادیه قرار می‌گیرد.

کاترین اشتون که در جمع اعضای اتحادیه اروپا در استراسبورگ سخن می‌گفت، افزود: دولت موقت قرقیزستان باید برنامه شفافی برای رسیدن به دموکراسی و دولت قانونی تعریف کند.

به گفته خانم اشتون، همه گروه‌‌هاي سياسي و احزاب در این کشور، باید برای طی این مسیر همکاری کنند و اتحادیه اروپا هم در این زمینه برای برآوردن نیازهای قرقیزستان همکاری خواهد داشت.

دولت قرغیزستان دو هفته پیش در پی‌ اعتراضات شديد مخالفان دولت، سرنگون شد و دولت موقت تحت رهبري رزا آتنباي آيوا اداره اين کشور را بر عهده گرفته است.

رزا آتنباي آيوا رييس دولت موقت قيرغيزستان اعلام كرده كه با تغيير در قانون اساسي اين كشور، دموكراسي و حقوق بشر را تثبيت كرده و توسعه مي دهد.

قربان بيك باقي اف رييس جمهور بركنار شده قيرغيزستان از كشور خارج شده و آخرين خبرها حاكي است كه به كشور بيلاروس پناهنده شده است.

 

کلید ګروپ په ټویټر او فیسبوک کې وګورئ
د تکشارک په واسطه پراختیا او طرحه جوړونه - Copyright © 2024

Copyright 2024 © TKG: A public media project of DHSA