ads

اوباما خواستار واکنش متحدانه جامعه جهانی علیه ايران

باراک اوباما، رئیس جمهور  امريكا  می گوید فشار جهانی بر ایران را به خاطر ادامه برنامه جنجال برانگیز غنی سازی اورانیوم در این کشور افزایش خواهد داد. کلید * چهاردهم حمل 1389باراک اوباما، رئیس جمهور  امريكا  می گوید فشار جهانی بر ایران را به خاطر ادامه برنامه جنجال برانگیز غنی سازی اورانیوم در این کشور […]

نویسنده: The Killid Group
14 وری 1389
باراک اوباما، رئیس جمهور  امريكا  می گوید فشار جهانی بر ایران را به خاطر ادامه برنامه جنجال برانگیز غنی سازی اورانیوم در این کشور افزایش خواهد داد.

کلید * چهاردهم حمل 1389

باراک اوباما، رئیس جمهور  امريكا  می گوید فشار جهانی بر ایران را به خاطر ادامه برنامه جنجال برانگیز غنی سازی اورانیوم در این کشور افزایش خواهد داد.

وی افزود: انزوای جهانی ایران رو به افزایش است و امريكا در پی کمک گرفتن از “یک جامعه بین المللی متحد” برای مقابله با برنامه اتمی این کشور است.

اقای اوباما هشدار داد، در صورتی که ایران به توانایی تولید تسلیحات اتمی دست پیدا کند، خاورمیانه بی ثبات خواهد شد و در منطقه مسابقه تسلیحاتی روی خواهد داد.

سخنان آقای اوباما پس از مکالمه تلفنی با هو جینتائو، رئیس جمهوری چین بیان داشته تاکید کرد، امريكا در مقابله با برنامه اتمی ایران هیچ گزینه ای را کنار نخواهد گذاشت.

رییس جمهور امریکا تاکید میکند که: “ما فشار را بر ایران افزایش خواهیم داد و واکنش آنها را ارزیابی خواهیم کرد. ما این کار را در قالب یک جامعه بین المللی متحد انجام خواهیم داد.”

امريكا  و متحدانش ایران را به تلاش برای دستیابی به تسلیحات هسته ای متهم می کنند ولی این کشور برنامه اتمی خود را کاملا صلح آمیز می داند.

 

کلید ګروپ په ټویټر او فیسبوک کې وګورئ
د تکشارک په واسطه پراختیا او طرحه جوړونه - Copyright © 2024

Copyright 2024 © TKG: A public media project of DHSA