ads

شکایت باشندگان هرات از افزایش بی نظمی و ازدحام ترافیکی در این ولایت

باشندگان شهر هرات، از افزایش بی‌نظمی و ازدحام ترافیکی در این شهر، ابراز نگرانی کرده و از مسوولان می‌خواهند که برای حل این مشکل به گونه‌ی جدی تلاش کنند.
آنان می‌گویند که افزایش تعداد موترها و رعایت نشدن قوانین ترافیکی، باعث بی‌نظمی در این شهر شده است.

رقیه حسینی
5 جوزا 1403
شکایت باشندگان هرات از افزایش بی نظمی و ازدحام ترافیکی در این ولایت

محمد انور؛ باشند‌ه‌ی شهر هرات، کم‌عرض بودن سرک‌ها و نبود محل‌های مشخص برای توقف موترها را از دیگر دلایل افزایش ازدحام و بی‌نظمی در شهر می‌خواند” جاده‌ها کوچک است، رفت و آمد بسیار زیاد و این گاهی سبب حادثات ترافیکی در سطح شهر می‌شود، از مسوولان می‌خواهیم که توجه داشته باشند.”

در همین حال  شیر آغا؛ یک باشنده‌ی دیگر شهر هرات، از مسوولان می‌خواهد که برای حل مشکل بی‌نظمی و ازدحام ترافیکی، اقدامات جدی روی دست گیرند.

او افزود:” از مسوولان می‌خواهیم که در نقاط مزدحم شهر و در روبروی مکاتب پل‌های هوایی بسازند تا برای مردم سهولت ایجاد شود.”

با این حال ناصر آرمل؛ سخنگوی شاروالی هرات می‌گوید که به هدف کاهش ازدحام ترافیکی، طرح اعمار 28 پل هوایی در نقاط مختلف این شهر، روی دست گرفته شده است.

آرمل گفت:” ریاست شاروالی هرات برای انکشاف هرات و ایجاد سهولت برای شهروندان این ولایت، پروگرام‌های را در سال 1403 روی دست گرفته است، یکی از این پروژه‌ها اعمار پل‌های هوایی در سطح شهر است، توسط ریاست شاروالی 28 منطقه  برای ایجاد پل‌های هوایی در نظر گرفته شده است.”

این در حالی‌ست که با افزایش ازحادم ترافیکی و بی‌نظمی در شهر هرات، رویدادهای ترافیکی نیز به‌گونه‌ی چشم‌گیری افزایش یافته است.

بر اساس معلومات آمریت ترافیک هرات، در یک سال گذشته بیش از دو هزار و 100 رویداد ترافیکی در نقاط مختلف این ولایت به‌شمول شهر هرات به وقوع پیوسته است که در اثر آن، 136 تن جان باخته و بیش از 700 تن دیگر زخم برداشته‌اند.

کلیدگروپ را در تویتر و فیس بوک دنبال کنید
طراحی و توسعه توسط تکشارک - Copyright © 2024

Copyright 2024 © TKG: A public media project of DHSA