ads

ترمیم موترها و تانک‌های نظامی در حوزه غرب

مسئولان در کندک 106 احزاب حوزه غرب کشور می‌گویند که در جریان یک سال گذشته به تعداد یک هزار و 298 وسیله نقلیه نظامی ازسوی تیم تخنیکی و پرسونل این کندک ترمیم شده است.

روح الله دانش 
14 حمل 1403
ترمیم موترها و تانک‌های نظامی در حوزه غرب

مسئولان در کندک 106 احزاب حوزه غرب کشور در ولایت هرات از ترمیم یک هزار و 298 وسیله مختلف نقلیه نظامی در یک سال گذشته خبر داده و از تلاش‌ها برای ترمیم سایر وسایط تخریب شده، سخن می‌زنند.

حیات‌الله رهبینی، سرپرست این کندک می‌گوید که اکثر این وسایط در دوران درگیری‌ها و جنگ‌های اخیر تخریب شده است.

” در بخش تخنیکی افراد مسلکی باما کار می‌کنند. آنان همه روزه مصروف کار استند. اکثر این وسایط در جنگ‌ها تخریب شده و تعداد زیادی از کار افتاده بود که دوباره ترمیم شده است.”

 در عین حال عبدالمجید، سرپرست تیم تخینکی کندک 106 احزاب از مسلکی بودن تیم تخنیکی این کندک سخن زده و گفت:”تمامی موترهایی که از چهار ولایت زون غرب شامل ورکشاپ‌های ما می‌شود، ترمیم و پس تحویل داده می‌شود. فعلا همه امکانات مورد نیاز موجود است، هر روز ما چهار تا پنج موتر را ترمیم می‌کنیم.”

از سویی هم تیم تخنیکی این کندک از نیرو های حکومتی می‌خواهد که از وسایط نقلیه نظامی به‌شکل درست آن استفاده کنند تا از ضایع شدن بیت المال جلوگیری صورت گیرد.

احمد فرید احمدی که حدود 18 سال از عمرش را  در بخش ترمیم وسایط نظامی سپری کرده، می‌گوید:”این موترها مربوط به بیت المال است وحفاظت از بیت المال فرض است. هر کس حق دارد به وطن خود خدمت کند، ما هم در این بخش مصروف کار هستیم.”

به گفتۀ مسئولان کندک 106 احزاب، وسایط نقلیه ترمیم شده شامل تانک‌های هاموی، موترهای زرهی، موترهای باربری و رنجرها از ارگان‌های مختلف نظامی می‌شود که از ولایت‌های هرات، بادغیس، غور و فراه جمع‌آوری و با مصارف حکومتی ترمیم می‌شود.

 

کلیدگروپ را در تویتر و فیس بوک دنبال کنید
طراحی و توسعه توسط تکشارک - Copyright © 2024

Copyright 2024 © TKG: A public media project of DHSA