ads

تقدیر از خبرنگاران برتر سال 1402

مرکز حمایت از خبرنگاران افغانستان طی یک برنامه، جایزه خبرنگاران برتر سال 1402 را به شماری از خبرنگاران اهدا کرد که احمد ضیاء انتظار یکی از خبرنگاران رادیو کلید نیز در آن شامل می‌باشد. در این برنامه مسئولان وزارت اطلاعات فرهنگ و مرکز رسانه‌های حکومت، نقش رسانه‌ها را درانعکاس واقعیت‌های جامعه مؤثر خوانده و اطمینان دادند که تمام سخنگویان حکومت در ارائه معلومات به رسانه‌ها از هیچ سعی و تلاشی دریغ نخواهند کرد. با این حال مسئولان نهادهای حامی خبرنگاران از امارت اسلامی می‌خواهند که قانون دسترسی به اطلاعات را هرچه زودتر نهایی نماید.

کلید
7 حوت 1402
تقدیر از خبرنگاران برتر سال 1402

مسئولان وزارت اطلاعات و فرهنگ و مرکز رسانه‌های حکومت روز دوشنبه(7حوت) در مراسمی که زیرعنوان “جشنواره جایزه برتر رسانه‌یی افغانستان در سال 1402” برگزار شده بود، نقش رسانه‌ها را در ارائه معلومات و انعکاس فعالیت‌های حکومت مؤثر خواندند.

نعیم‌الحق حقانی، رییس مرکز رسانه‌های حکومت از رسانه‌ها به عنوان پل ارتباطی میان حکومت ومردم یاد کرده و گفت:”ما به رسانه‌ها نیاز داریم و ازطریق این رسانه‌ها شناخته می‌شویم. بناء همه قدر رسانه‌ها را می‌دانند.”

وی همچنان اطمینان داد که تمام بزرگان امارت اسلامی از کار و فعالیت خبرنگاران حمایت می‌کنند و مشکلات فراراه آنان به مرور زمان حل خواهد شد.

درهمین حال عبدالقدیر ویار، رییس کمیته مصئونیت خبرنگاران دراین برنامه خواهان توشیع قانون رسانه‌ها شد.

“با توشیع قانون رسانه‌ها، فعالیت رسانه‌ها به‌گونۀ بهتر آن تنظیم  و همچنان دسترسی به اطلاعات آسان خواهد شد.”

گفتنی است که در اخیر این برنامه شماری از خبرنگاران به دلیل فعالیت‌های رسانه‌یی شان مورد تقدیر قرار گرفتند که یکی از خبرنگاران رادیو کلید درجمع این خبرنگاران قرار داشت.

کلیدگروپ را در تویتر و فیس بوک دنبال کنید
طراحی و توسعه توسط تکشارک - Copyright © 2024

Copyright 2024 © TKG: A public media project of DHSA