ads

نگرانی باشندگان هرات از افزایش قتل‌های هدفمند

شماری از باشندگان هرات از افزایش قتل‌های هدفمند در این ولایت ابراز نگرانی می‌کنند. آنان از مسئولان امنیتی می‌خواهند که برای تامین امنیت مردم اقدامات جدی را روی دست بگیرند. در همین حال، مسئولان در قومندانی امنیه ولایت هرات، اطمینان می‌دهند که آنان  به گونۀ شبانه‌روزی در تلاش حفظ امنیت مردم هستند.

رقیه حسینی
11 قوس 1402
نگرانی باشندگان هرات از افزایش قتل‌های هدفمند

برخی از باشندگان ولایت هرات از افزایش قتل‌های هدفمند در این ولایت ابراز نگرانی کرده و می‌گویند که وقوع حملات تروریستی ترس و وحشت را در میان مردم افزایش داده است.

آنان از مسئولان امنیتی می‌خواهند که برای تامین امنیت مردم اقدامات جدی را روی دست بگیرند.

حسین‌علی، یکی از باشندگان هرات با شکایت از افزایش حملات هدفمند علیه افراد ملکی در این ولایت می‌گوید:

“مسئولان باید امنیت مردم را بگیرند. نباید این طور در هرجا مردم از بین بروند. وقتی می‌شنویم که افرادی سوار موتر بوده و ناگهان مورد حمله قرار می‌گیرند، واقعا رنج می‌بریم، چرا باید مردم اینگونه کشته شوند؟”

نادیه، دیگر باشنده هرات، خواستار دستگیری و به کیفر رسانیدن عاملین چنین رویدادها است.

او از مسئولین امنیتی می‌خواهد که برای جلوگیری از وقوع چنین رویداهای خونین، با عاملان آن به گونۀ جدی تر برخورد کنند.

“در این ‌گونه حملات بیشتر افراد بیگناه و ملکی کشته می‌شوند و این واقعا دردآور است.  تا زمانی که حکومت با مرتکبین چنین رویدادها جدی‌تر برخورد نکند، وضعیت همین گونه خواهد بود. ما از نیروهای امنیتی می‌خواهیم که تدابیر امنیتی را افزایش دهند تا از وقوع چنین حملات در آینده جلوگیری شود.”

در همین حال مسئولان در قومندانی امنیه ولایت هرات، در پاسخ به نگرانی‌های امنیتی می‌گویند که آنان  به گونۀ شبانه‌روزی در تلاش حفظ امنیت مردم هستند.

عبدالله انصاف، سخنگوی این اداره اطمینان می‌دهد که اقدامات لازم در راستای حفظ امنیت مردم گرفته شده و آنان تلاش دارند تا از وقوع چنین حملاتی در آینده جلوگیری کنند.

“تمام نیروهای امنیتی در هرات تلاش دارند که اوضاع را کنترول کنند. ما قول می‌دهیم کسانی‌ که چنین حملاتی را انجام می‌دهند، به پنجه قانون سپرده می‌شوند و حق به حق‌دار رسانیده می‌‌شود.”

نگرانی از افزایش حملات هدفمند در ولایت هرات در حالی مطرح می‌گردد که در آخرین مورد روزجمعه شش تن از اثر حمله مسلحانه جان باختند و دو تن دیگر زخمی شدند.

گفتنی است که روز جمعه هرات شاهد تظاهرات مردمی در اعتراض به چنین حملات مسلحانه بود.

کلیدگروپ را در تویتر و فیس بوک دنبال کنید
طراحی و توسعه توسط تکشارک - Copyright © 2024

Copyright 2024 © TKG: A public media project of DHSA