ads

کارمندان دولت آمریکا برای کار با هوش مصنوعی آموزش می‌بینند

بر اساس بیانیه‌ی رسمی ایالت کالفرونیا ، گوین نیوسام، مسئول ایالت کالفرونیا، بر اهمیت فعالیت مردم در هوش مصنوعی مولد (GenAI) با کسب مهارت‌های جدید و آشنایی با تکنالوژی نوظهور تأکید کرده است.

مسرور تابش
6 قوس 1402
کارمندان دولت آمریکا برای کار با هوش مصنوعی آموزش می‌بینند

پیشنهادی وجود دارد که ساکنان کالفرونیا باید به فرصت‌های آموزشی و تمرینی در GenAI دسترسی داشته باشند. گوین نیوسام می‌گوید: «آموزش‌هایی برای حمایت از نیروی کار دولت ایالتی کالفرونیا و آماده شدن برای نسل بعدی مهارت‌های مورد نیاز برای رشد در اقتصاد هوش مصنوعی مولد در نظر گرفته شده است. سازمان‌ها، آموزش‌هایی را برای کارکنان ایالتی دولت ارائه خواهند کرد تا از هوش مصنوعی مولد که مورد تأیید دولت است برای دستیابی به اهداف کاری دست یابند.”

این گزارش به پیش‌بینی گلدمن ساکس اشاره کرده و می‌گوید  که ممکن GenAI بر ۳۰۰ میلیون شغل در سراسر جهان تأثیر بگذارد.

نیوسام گفت که ایالت کالفرونیا باید در آموزش و حمایت از کارگران پا پیش بگذارد و به آن‌ها اجازه دهد در اقتصاد هوش مصنوعی جایی داشته باشند. باید تقاضا برای تشکیل و استخدام کسب‌وکارها در کالفرونیا ایجاد شود. او بیان کرد که آموزش GenAI باید از مراکز آموزش عالی آغاز شود.

گفته می‌شود که بزودی اشخاصی که باید آموزش ببیند و با هوش مصنوعی همگام شوند، به مراکز آموزش معرفی خواهند شد و این پروسه رسماً آغاز می‌شود.

کلیدگروپ را در تویتر و فیس بوک دنبال کنید
طراحی و توسعه توسط تکشارک - Copyright © 2024

Copyright 2024 © TKG: A public media project of DHSA