ads

تعداد کاربران بلواسکای رقیب توییتر دو برابر شد

توییتر با حذف تیک آبی از اکاونت بسیاری از کاربران و تغییرات ایجاد شده در پی این ویژگی بسیاری از کاربران برجسته خود را از دست داد. پس از این موضوع بسیاری از شخصیت‌های مطرح توییتر به بلواسکای رقیب این شبکه اجتماعی نقل مکان کرده‌اند. به همین دلیل اکنون تعداد کاربران این شبکه اجتماعی دو برابر شده است.

مسرور تابیش
12 ثور 1402
تعداد کاربران بلواسکای رقیب توییتر دو برابر شد

به گزارش بلومبرگ، اخیرا بزرگترین رشد تعداد کاربران در بلواسکای اتفاق افتاده است. طبق اعلام این شرکت تنها در فاصله یک روز در هفته گذشته این برنامه شاهد دوبرابر شدن تعداد کاربران خود بوده است. این اتفاق می تواند به دلیل نقل مکان افراد سرشناس توییتر به بلو اسکای اتفاق افتاده باشد.

بلو اسکای هنوز در مرحله آزمایش قرار دارد و افراد برای ثبت نام باید در صف انتظار قراربگیرند تا بتوانند کد ورود دریافت کنند. جی گربر، مدیر عامل بلو اسکای در این مورد می گوید: تعداد کاربران ما اکنون حدود ۴۰ هزار نفر است و به نظر می رسد تعداد افراد مشتاق برای ثبت نام بیشتر باشد زیرا تعداد دانلود‌ها عدد ۳۶۰ هزار را نشان می دهد.

از مهمترین ویژگی بلواسکای در جذب کاربران هدف گزاری توسعه دهندگان آن برای توسعه توییتری است. این برنامه روی سیستم غیرمتمرکز ساخته شده و به این معنی است که سرور‌های شخص ثابت اطلاعات کاربران را ذخیره می کنند.

کلیدگروپ را در تویتر و فیس بوک دنبال کنید
طراحی و توسعه توسط تکشارک - Copyright © 2024

Copyright 2024 © TKG: A public media project of DHSA