ads

رضایت مردم از تدابیر امنیتی در روزهای عید

شماری از شهروندان می‌گویند که روزهای عید فطر با تدابیر شدید امنیتی سپری شد و این باعث رضایت مردم از مسئولان امنیتی شده است. آنان از حکومت می‌خواهند که بعد از عید نیز امنیت مردم را در سراسر کشور تامیین کند.

طوبا رسولی
4 ثور 1402
رضایت مردم از تدابیر امنیتی در روزهای عید

شماری از شهروندان می‌گویند که عید امسال را درفضای امن و آرامش سپری کرده‌اند. آنان می‌افزایند که در سال‌های گذشته مردم به دلیل وضعیت بدامنیتی نمی‌توانستند، عید را بافکر آرام تجلیل کنند.

به گفتۀ آنان فیرهای هوایی و استفاده از پتاقی در سال‌ها پیش، میان مردم ترس و حشت می‌انداخت و وقایع دلخراشی نیز رخ می‌داد.

اما امسال در روزهای عید امنیت درسراسر کشور تامین بوده و مردم از نیروهای امنیتی ابراز رضایت می‌کنند و ازآنان می‌خواهند که امنیت مردم را در تمام روزها تامیین کنند.

عایشه که از تامین امنیت مردم در روزهای عید خوشنود است، می‌گوید:”از مسئولان امنیتی به‌خاطر تامین امنیت تشکری می‌کنم. خدا را شکر که روزهای عید بدون کدام اتفاقی ناخوشایند سپری شد.”

در عین حال سمیع‌الله، یکی دیگر از باشندگان کابل می‌گوید که در جریان سه روز عید به چند ولایت سفر کرده و از تدابیر امنیتی راضی است.

“در روزهای عید تدابیر امنیت خوب بود. من به چندین ولایت برای تفریح رفتم. در همه جا نیروی‌های امنیتی حضور داشتند و امنیت مردم را تامین می‌کردند.”

برخی از کارشناسان نیز تدابیر امنیتی روزهای عید ار ستوده و از حکومت می‌خواهند که بعد از عید هم امنیت مردم را در سراسر کشور تامین کند.

محمد ظاهر حلیمی، یکی از آگاهان جامعه می‌گوید:”امسال امنیت خیلی خوب بود و مردم در ایام عید هیچ مشکلی از لحاظ امنیتی نداشتند.”

همچنان ماهر صادق، دیگر آگاه جامعه از امنیت روزهای عید ابراز خوشنودی کرده و از امارت اسلامی می‌خواهد که همیشه در تامین امنیت مردم جدی باشد.

“خوشبختانه در روزهای عید از لحاظ امنیتی، در سراسر کشور کدام واقعه دلخراشی رخ نداده و از این بابت همه خوشحال استیم. از امارت اسلامی تشکر می‌کنم که امنیت مردم را تامین می‌کند.”

مسئولان امنیتی نیز تامین شدن امنیت روزهای عید در سراسر کشور را وابسته به همکاری مردم با نیروهای امنیتی می‌دانند.

بسم‌الله حبیب، معاون سخنگوی وزارت داخله از مردم به‌خاطر همکاری با نیروهای امنیتی، تقدیر کرده و می‌گوید:”در این عید تدابیر امنیتی خوبتر بود و نیروهای امنیتی کوشش نهایی خود را برای تامین امنیت مردم کردند و در این عید ما شاهد هیچ حادثه‌ای نبودیم.”

این در حالی است که وزارت امور داخله قبل از فرا رسیدن عید اعلام کرده بود که پلانی را به‌خاطر تدابیر امنیتی در روزهای عید روی دست گرفته است.

این وزارت همچنان فیرهای هوایی و استفاده از پتاقی را در روزهای عید ممنوع اعلام کرده و دکان داران را از فروش پتاقی و دیگر مواد انفلاقی منع کرد.

کلیدگروپ را در تویتر و فیس بوک دنبال کنید
طراحی و توسعه توسط تکشارک - Copyright © 2024

Copyright 2024 © TKG: A public media project of DHSA