ads

باشنده‌گان فاریاب از کیفیت پائین خدمات مخابراتی شکایت دارند

شماری از باشنده‌گان ولایت فاریاب از کیفیت پائین و بهای بلند خدمات انترنتی شبکه‌های مخابراتی در این ولایت شکایت نموده از مسئولین وزارت مخابرات وتکنالوژی معلوماتی کشور می‌خواهند که در این مورد توجه جدی نمایند.

آزادبیگ رسولی
31 حمل 1401
باشنده‌گان فاریاب از کیفیت پائین خدمات مخابراتی شکایت دارند

باشنده‌گان شهر میمنه می‌گویند که در مقایسه با قیمت بلند بسته‌های انترنتی شبکه‌های مخابراتی، سرعت آن بسیار ضعیف است.

به گفته این باشنده‌گان ساحه پوشش آنتن‌های شبکه‌های مخابراتی در این ولایت نیز ضعیف است که در بسیاری مناطق مردم با مشکل آنتن‌دهی مواجه اند.

در همین‌حال رحمت‌الله ادیب، کارمند بخش خدمات مشتریان یکی از شبکه‌های مخابراتی در شهر میمنه با ابراز اینکه شبکه آنان دورترین نقاط ولایت فاریاب را نیز تحت پوشش مخابراتی قرار داده اند، می‌افزاید که گاهی به‌دلیل استفاده بیش از حد مشتریان، مشکلاتی در ارایه خدمات رخ می‌دهد.

از سویی‌هم مفتی هدایت الله رئیس اداره مخابرات وتکنالوژی معلوماتی ولایت فاریاب با تائید شکایت‌های شهروندان این ولایت می‌گوید که این اداره در جریان مشکلات پوشش شبکه‌های مخابراتی قرار دارد و تلاش است مرفوع سازی این مشکلات است.

او افزود:«این ریاست چندین بار برای بررسی خدمات شبکه‌های مخابراتی و بهتر شدن خدمات آنان، هیات اعزام کرده؛ اما تاکنون تغییراتی در ارایه خدمات به بار نیامده است.»

این درحالی‌است که شهروندان کشور در سایر ولایت‌ها نیز از ارایه خدمات شبکه‌های مخابراتی رضایت ندارند.

در گذشته نیز شهروندان کشور نا رضایتی خود را از کیفیت پائین خدمات مخابراتی ابراز داشته و چندین بار کارزار «اترا کجاست؟» را راه اندازی کرده بود.

کلیدگروپ را در تویتر و فیس بوک دنبال کنید
طراحی و توسعه توسط تکشارک - Copyright © 2024

Copyright 2024 © TKG: A public media project of DHSA