ads

باشنده‌گان بلخ از بی کاری و فقر رنج می‌برند

هرچند باشندگان ولایت بلخ از تامین نسبی امنیت راضی هستند، اما شماری از آنان افزایش بیکاری، فقر و مشکلات اقتصادی، شکایت دارند.

جواد نبی‌زاده
25 عقرب 1400
باشنده‌گان بلخ از بی کاری و فقر رنج می‌برند

 شماری از باشنده‌گان بلخ از بلند رفتن قیمت مواد مورد ضرورت زندگی شان، شکایت داشته و می‌گویند که نرخ و نوا در وضعیت خوبی قرار ندارند.

قاری عبدالحی عابد، آمر امنیت قومندانی امنیه بلخ می گوید که چهار قطعه امنیتی برای تامین امنیت بلخ و شاهراه‌های این ولایت، ایجاد گردیده تا امنیت بهتری را برای مردم تامین نمایند.

شماری از باشنده‌های شهر مزارشریف هرچند از وضعیت امنیتی در این شهر خرسند هستند، اما آنان از نبود کار، فقر و بی کاری شکایت دارند. آنها از امارت اسلامی می‌خواهند که هرچه زودتر زمینه کار را برای مردم فراهم کند تا مردم از این حالت نجات یابند.

آنان می گویند که این روزها حتی از فراهم کردن مخارج زندگی شان عاجز مانده‌اند.

همچنان سید محبوب یکی دیگر از باشنده‌های شهر مزارشریف از مسئولان امارت اسلامی می‌خواهد که هرچه زودتر جلو افراد غیر مسئول را بگیرند؛ افرادی که زیر نام امارت اسلامی از مردم اخاذی نموده و باعث آزار و اذیت مردم می گردند.

هرچند امارت اسلامی در بلخ، نرخ شمار مواد غذایی را مشخص کرده‌اند تا فروشنده‌گان و تاجران مطابق آن عمل کنند، اما باشنده‌های این ولایت می‌گویند که در اکثریت نقاط شهر دوکانداران توجه چندان به آن نرخ‌نامه ندارند.

کلیدگروپ را در تویتر و فیس بوک دنبال کنید
طراحی و توسعه توسط تکشارک - Copyright © 2024

Copyright 2024 © TKG: A public media project of DHSA