ads

نگرانی‌ها از آغازنشدن فعالیت‌ شماری از ادارات خدماتی

آغازنشدن فعالیت‌های شماری از ادارات خدماتی، شهروندان را با مشکلات زیادی مواجه ساخته‌است. آنان، می‌گویند که حدود دوماه از بسته‌ماندن شمار زیادی از ادارات می‌گذرد و زنده‌گی روزمره‌ی آنان را با چالش روبه‌رو کرده‌است.

منصور یوسفزی
7 میزان 1400
نگرانی‌ها از آغازنشدن فعالیت‌ شماری از ادارات خدماتی

مسوولان امارت اسلامی؛ اما می‌گویند که ادارات ملکی و خدماتی در حال بازگشایی‌اند و در روزهای آینده تمام ادارات دوباره فعالیت شان را از سر خواهند گرفت.

از ایجاد حکومت جدید، نزدیک به دوماه می‌گذرد؛ اما با آن‌هم بیش‌تر ادارات خدماتی به‌شمول ریاست پاسپورت تا حالا فعالیت شان را آغاز نکرده‌اند.

با بسته‌ماندن ادارات خدماتی، مردم به مشکلات زیادی مواجه‌اند و از حکومت جدید می‌خواهند که با درنظرداشت مشکلات آنان، فعالیت این ادارات را از سرگیرند.

شهروندان تاکید می‌کنند که با روی‌کارآمدن حکومت امارت اسلامی باید تمام ادارات فعالیت‌های شان را مثل گذشته ادامه می‌داد.

رياست پاسپورت و مرکز توزیع شناس‌نامه‌های برقی از جمله نهادهای‌اند که مراجعین زیادی دارند؛ اما اين دو نهاد تا حالا فعالیت شان را آغاز نکرده‌اند.

نعمت‌الله، باشنده‌ی کابل، می‌گوید که حدود یک ماه می‌شود که ضرورت عاجل برای پاسپورت دارد؛ اما وقتی به ریاست مراجعه می‌کند پاسخ مثبت برایش داده نمی‌شود.

نعمت‌الله تاکید می‌کند که به‌شمول وی، شمار زيادی مردم با بسته‌بودن رياست پاسپورت با مشکلاتی زیادی مواجه‌اند.

در همين حال، وحيد سادات، کارمند یکی از مراکز توزیع شناس‌نامه‌های برقی، می‌گوید که با روی‌کارآمدن نظام جدید فعاليت اين اداره متوقف شده‌است.

وی، به کليد گفت که در رابطه به آغازشدن فعاليت اين اداره برای‌شان چیزی گفته نشده‌است.

با اين همه، مسوولان امارت اسلامی، می‌گویند که ادارات ملکی و خدماتی در حال بازگشایی‌اند و در روزهای آینده تمام ادارات دوباره فعالیت شان را ازسر خواهند گرفت.

بلال کریمی، عضو مطبوعاتی امارت اسلامی به کلید گفت، همه‌روزه در ادارات، کارمندان جدید جذب می‌شوند و کار جدی به‌خاطر آغاز فعالیت‌های رياست پاسپورت و مرکز توزیع تذکره‌ها جريان دارد.

هرچند مسوولان امارت اسلامی در رابطه به وقت مشخص آغاز فعالیت‌های ادارات چیزی نمی‌گویند؛ اما دیده شود که چیزی زمانی فعالیت‌های تمام ادارات به گونه‌ب کامل آغاز خواهد شد یا خیر!

کلیدگروپ را در تویتر و فیس بوک دنبال کنید
طراحی و توسعه توسط تکشارک - Copyright © 2024

Copyright 2022 © TKG: A public media project of DHSA