ads

مسابقات ورزشی برای آگاهی‌دهی و مبارزه علیه کرونا در بلخ راه‌اندازی شد

ریاست اطلاعات و فرهنگ ولایت بلخ با همکاری دفتر یونسیف، مسابقات ورزشی را زیر نام مبارزه علیه ویروس کرونا در شهر مزارشریف راه‌اندازی نموده‌است.

جواد نبی‌زاده
13 عقرب 1399
مسابقات ورزشی برای آگاهی‌دهی و مبارزه علیه کرونا در بلخ راه‌اندازی شد

در این مسابقات 10 تیم فوتبال و 7 تیم کرکت، از ولسوالی‌های ولایت بلخ در شهر مزارشریف آمده و قرار است تا یک هفته دیگر این تیم‌ها به مصاف هم رفته و مسابقه دهند.
شمار ورزش‌کاران که در این مسابقات اشتراک نموده از راه‌اندازی مسابقات ورزشی در سطح ولسوالی‌های ولایت بلخ خرسند بوده و می‌گویند که باشنده‌گان ولسوالی‌ها کم‌ترین آگاهی در پیوند به ویروس کرونا دارند.
آنان می‌افزایند، راه‌اندازی این چنین مسابقات تاثیر خوبی برای آگاه‌سازی مردم از بیماری کوید-19، داشته و آنان را آماده‌ی مبارزه از موج دوم ویروس کرونا در کشور می‌سازد.
ریاست اطلاعات و فرهنگ ولایت بلخ که مسوولیت تطبیق برنامه‌های آگاهی‌دهی حکومت را در راستای مبارزه علیه ویروس کرونا بر عهده دارد و می‌گوید، این یکی از شیوه‌های مؤثر آگاهی‌دهی برای افراد در روستاها می‌باشد.
مطیع الرحمن کریمی؛ رییس این اداره می‌گوید، قرار است از طریق ورزش‌کاران برگه‌های آگاهی‌دهی مبارزه علیه کرونا در ولسوالی‌های ولایت بلخ توزیع گردد.
در همین حال علی خان حسنی؛ مدیر ورزشی ولسوالی‌های ولایت بلخ می‌گوید، با راه‌اندازی مسابقات ورزشی، جوانان رو به ورزش آورده و از دخانیات دوری می‌کنند.
مسوولان صحی در ولایت بلخ از بی‌باوری‌های مردم در راستای مبارزه در برابر موج دوم ویروس کوید-19 نگران بوده و از همه می‌خواهند که نکات بهداشتی سازمان صحی جهان را در نظر بگیرند.

 

 

کلیدگروپ را در تویتر و فیس بوک دنبال کنید
طراحی و توسعه توسط تکشارک - Copyright © 2024

Copyright 2022 © TKG: A public media project of DHSA