ads

مسابقه‌ی کتاب خوانی زیر نام «صلح برای صلح‌پروی» در مزارشریف راه‌اندازی شد

گروه مطالعات تخصصی صلح، مسابقه‌ی کتاب خوانی را زیر نام «صلح برای صلح‌پروری» در میان جوانان شهر مزارشریف راه‌اندازی نموده‌است.

جواد نبی‌زاده
29 اسد 1399
مسابقه‌ی کتاب خوانی زیر نام «صلح برای صلح‌پروی» در مزارشریف راه‌اندازی شد

برگزار‌کننده‌گان این مسابقه می‌گویند، هدف از راه‌اندازی این مسابقه، ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی و ارتقای دانش صلح میان جوانان می‌باشد.
عبدالحمید انصاری؛ مسوول گروه مطالعات تخصصی صلح و برگزارکننده‌ی این مسابقه می‌گوید که قبل از آمدن صلح در جامعه، نیاز است دانش صلح در میان جامعه توسعه پیدا کند.
در همین حال، مرتضی نوری؛ یک‌تن از اشتراک‌کننده‌گان این برنامه می‌گوید، برگزاری همچو مسابقات جوانان را تشویق به مطالعه نموده و از این طریق می‌توانند به روش‌های حل اختلاف و منازعه آشنایی پیدا کنند.
با این حال، شماری از اشتراک‌کننده‌گان دیگر در این مسابقه، از راه‌اندازی چنین برنامه‌ها خورسند بوده و می‌گویند که در گذشته چنین اطلاعات را در زمینه‌ی صلح نداشته و اکنون روش‌های خوبی را برای خاموش‌ساختن منازعات آموخته‌اند.
آنان از حکومت و سایر نهادها می‌خواهند که برای ظرفیت‌سازی جوانان برنامه‌های بنیادی و مؤثری را روی دست گیرند تا در آینده از آن استفاده‌ی خوب‌تر نمایند.
برگزارکننده‌گان این مسابقه می‌گویند که در این برنامه بیش‌تر از 50 جوان اشتراک نموده و برای سه بهترین آن‌ها جوایز نقدی و معنوی در نظر گرفته شده‌است.

 

 

 

کلیدگروپ را در تویتر و فیس بوک دنبال کنید
طراحی و توسعه توسط تکشارک - Copyright © 2024

Copyright 2024 © TKG: A public media project of DHSA