ads

شماری از شهروندان هرات از کم‌توجهی اداره‌ی شاروالی این ولایت انتقاد دارند

شماری از شهروندان هرات، مسوولان اداره‌ی شاروالی را به بی‌تفاوتی و سهل‌انگاری متهم کرده و می‌گویند: ازدحام چرخ‌ها و بساط‌ها در حومه‌ی شهر سبب بی‌نظمی‌ها شده و عابرین را در حین رفت‌و‌آمد به مشکل مواجه کرد.

مهرو سروری
16 سرطان 1399
شماری از شهروندان هرات از کم‌توجهی اداره‌ی شاروالی این ولایت انتقاد دارند
 
آنان از مسوولان اداره شاروالی می‌خواهند تا برای بهبود نظم شهراقدامات موثری را روی دست گیرند.
به باور شهروندان هرات، در نظرگرفتن مکان مشخص برای انتقال بساطی‌ها و نظارت از فعالیت آنان باعث بهبود نظم شهر خواهد گردید.
با این حال، محمد مهدی حدید؛ عضو شورای ولایتی هرات می‌گوید که بیشتر بی‌نظمی‌ها پس از اواقات رسمی کارمندان اداره‌ی شاروالی مشاهده می‌شود.
وی عدم هماهنگی میان اداره‌های شاروالی و ترافیک و بی‌توجهی شهروندان نسبت به نظم شهر از عوامل عمده‌ی بی‌نظمی‌های شهر عنوان می‌کند.
آقای حدید می‌گوید: تطبیق طرح‌های انسجام شهری نیازمند اطلاع‌رسانی و هماهنگی میان ادار‌ه‌های مسوول از جمله شورای ولایتی، نهادهای مدنی و رسانه می‌باشد.
در همین حال، غلام رسول عظیمی؛ سخنگوی اداره شاروالی هرات می‌گوید، از یک هفته بدین‌سو برای تنظیم محدوده‌ی فعالیت بساطی‌ها در برخی نقاط شهر خط‌اندازی‌هایی  صورت گرفته‌است.
آقای عظیمی می‌افزاید، براساس این طرح، ساحه فعالیت بساطی‌ها محدود شده، از جمع‌آوری و برخورد جدی با افراد متخلف نیز هشدار می‌دهد.
به گفته‌ی عظیمی فقر، ناامنی و بیکاری باعث افزایش بساطی‌ها در نقاط مختلف شهر گردیده‌است.
در حالی از بی‌نظمی‌های شهرو عدم در نظر گرفتن مکان مشخص برای انتقال بساط‌ها انتقاد می‌شود که مسوولان در اداره‌ی شاروالی می‌گویند، این اداره ملکیت شخصی برای تطبیق چنین برنامه‌ای ندارد.
 
کلیدگروپ را در تویتر و فیس بوک دنبال کنید
طراحی و توسعه توسط تکشارک - Copyright © 2024

Copyright 2024 © TKG: A public media project of DHSA