ads

افزایش جرم‌های جنایی در بلخ، مردم این ولایت را نگران ساخته‌است

شماری از شهروندان شهر مزارشریف، از افزایش جرم‌های جنایی در این شهر نگران بوده و مسوولان امنیتی این ولایت را به غفلت و بی‌پروایی متهم می‌سازند.

جواد نبی‌زاده
16 سرطان 1399
افزایش جرم‌های جنایی در بلخ، مردم این ولایت را نگران ساخته‌است
 
 
آنان ادعا دارند که در این اواخر افراد مسلح غیرمسوول، موتر و موترسایکل‌های فاقد اسناد و شیشه فلم در داخل شهر مزارشریف، افزایش یافته و نیروهای امنیتی توان جمع‌آوری و کنترول آنان را ندارند.
مرتضی؛ یک‌تن از باشنده‌گان شهر مزارشریف به کلید می‌گوید که تمام قانون‌شکنی‌ها و جرم‌های جنایی توسط افراد مسلح غیرمسوول، موتر و موترسایکل‌های فاقد اسناد صورت می‌گیرد.
او می‌گوید که با گذشت هر روز، موتر و موترسایکل‌های فاقد اسناد و افراد مسلح غیرمسوول در داخل شهر مزارشریف بیشتر دیده می‌شود.
در همین حال، هوشا مبارز؛ یکی دیگر از باشنده‌گان این شهر می‌گوید، مقام‌های امنیتی این ولایت، اراده‌ای برای جمع‌آوری قانون‌شکنان و کنترول شهر نداشته و بعضی اوقات با برنامه‌های نمادین در داخل شهر برآمده و چک‌پاینت افراز می‌کنند.
از سویی هم، مقام‌های امنیتی این ولایت از دستگیری سارقین مسلح و جمع‌آوری موترسایکل‌های فاقد اسناد در طی سه هفته اخیر خبرداده‌اند.
خان محمد مطمئن؛ آمر امنیت قومندانی امنیه بلخ می‌گوید که در این مدت، 42 سارق مسلح را از داخل شهر مزارشریف دستگیر و بیش از 150 عراده موترسایکل فاقد اسناد را نیز جمع‌آوری نموده‌است.
او می‌افزاید، برنامه‌ی جمع‌آوری موترهای شیشه فلم و بدون اسناد نیز روی دست گرفته شده‌است.
مقام‌های امنیتی این ولایت می‌گویند که قومندانی امنیه بلخ، برنامه‌های زیادی برای بهترشدن وضعیت امنیتی این ولایت روی دست دارد.
آنان می‌افزایند، در طی روزهای اخیر، 21 قمار باز را نیز از سه نقطه‌ی شهر دستگیر نموده و قمارخانه‌های آنان را مسدود نموده‌اند.
 
 
 
 
 
 
 
کلیدگروپ را در تویتر و فیس بوک دنبال کنید
طراحی و توسعه توسط تکشارک - Copyright © 2024

Copyright 2024 © TKG: A public media project of DHSA