ads

رییس‌جمهور غنی بر مبارزه جدی علیه فساد اداری تاکید کرد

محمد اشرف غنی، رییس‌جمهور کشور، می‌‌گوید: ادارات متعدد مبارزه با فساد اداری سبب ایجاد عدم هماهنگی در بخش مبارزه علیه این پدیده شده‌است.

نویسنده: zekria
18 ثور 1396
رییس‌جمهور غنی بر مبارزه جدی علیه فساد اداری تاکید کرد

محمد اشرف غنی، رییس‌جمهور کشور، می‌‌گوید: ادارات متعدد مبارزه با فساد اداری سبب  ایجاد عدم هماهنگی در بخش مبارزه علیه این پدیده شده‌است.
رییس‌جمهور غنی که امروز در سومین کنفرانس سالانه اتحادیه اروپا تحت عنوان “مبارزه با فرهنگ فساد اداری در افغانستان” در ارگ ریاست‌جمهوری صحبت می‌کرد، گفت: “افغانستان و جامعه جهانی باید برای ایجاد هماهنگی در این راستا تلاش کنند.”
به گفتۀ او، قراردادهای فرعی در قرارداد های بزرگ، از عوامل عمده فساد در کشور اند؛ اما رییس‌جمهور اطمینان داد که افغانستان به تعهدات‌اش در بخش مبارزه علیه فساد اداری عمل می‌کند.
او، از نمایندگان مردم در شورای ملی خواست که در نظام عدلی و قضایی کشور مداخله نکنند.
هم‌زمان با این، سرور دانش، معاون دوم رییس‌جمهور در این کنفرانس گفت: “افغانستان یک پالیسی تدوین شده برای مبارزه علیه فساد اداری ندارد و سرنوشت قانون مبارزه با فساد اداری تاکنون روشن نیست.”
دانش، تاکید کرد که، بر علاوه مبارزه علیه گروه تروریستی، با فساد اداری نیز به گونه جدی مبارزه خواهند کرد و در این راه از تمام توان و امکانات خود استفاده می‌کنند.
با این حال، ملیبن، سفیر اتحادیه اروپا در کابل، ضمن ستایش از تلاش‌های حکومت وحدت ملی در بخش مبارزه علیه فساد اداری تاکید کرد که، مردم افغانستان از بی‌عدالتی و فساد رنج می‌برند و قربانی فساد اداری هستند.

کلیدگروپ را در تویتر و فیس بوک دنبال کنید
طراحی و توسعه توسط تکشارک - Copyright © 2024

Copyright 2022 © TKG: A public media project of DHSA