ads

دونالد ترامپ: اطيمنان دارم كه كوری لواندووسكی از سوی محكمه تبرئه خواهد شد

دونالد ترامپ، از داوطلبان نامزدی حزب جمهوریخواه در انتخابات ریاست جمهوری امریکا، گفته است از “کوری لواندووسکی”، ريیس ستاد انتخاباتی خود در برابر اتهام  لت و کوب یک خبرنگار زن حمایت خواهد کرد. پولیس فلوریدا دیروز اعلام کرد که با مشاهده نوار ویدیويی مربوط به رویداد حمله ريیس ستاد دونالد ترامپ به خبرنگاری به نام میشل فیلدز، تصمیم گرفت کوری لواندووسکی، ۴۲ ساله را برای حضور در  محکمه احضار کند.

نویسنده: The Killid Group
11 حمل 1395
دونالد ترامپ: اطيمنان دارم كه كوری لواندووسكی از سوی محكمه  تبرئه خواهد شد

دونالد ترامپ، از داوطلبان نامزدی حزب جمهوریخواه در انتخابات ریاست جمهوری امریکا، گفته است از “کوری لواندووسکی”، ريیس ستاد انتخاباتی خود در برابر اتهام  لت و کوب یک خبرنگار زن حمایت خواهد کرد.
پولیس فلوریدا دیروز اعلام کرد که با مشاهده نوار ویدیويی مربوط به رویداد حمله ريیس ستاد دونالد ترامپ به خبرنگاری به نام میشل فیلدز، تصمیم گرفت کوری لواندووسکی، ۴۲ ساله را برای حضور در  محکمه احضار کند.
به گفته ی پولیس، در صورت اثبات اتهام، لواندووسکی با مجازات حداکثر یک سال حبس روبرو خواهد شد، اما ترامپ که برای حضور در رای‌گیری مقدماتی به ایالت ویسکانزین رفته می گوید: آماده است که از رییس ستاد انتخاباتی اش در برابر این اتهام دفاع کند.
به گفته وی اطمینان کامل دارد ريیس ستاد انتخاباتی او تبرئه خواهد شد.
این در حالیست که به تاریخ 8 مارچ زمانی که این خبرنگار می خواست از دونالد ترامپ سوال کند، از سوی رییس ستاد انتخاباتی اش مورد لت و کوب قرار گرفت و پس از آن نوار تصویری این رویداد به هدف رسیدگی در اختیار پولیس گذاشته شد.

کلیدگروپ را در تویتر و فیس بوک دنبال کنید
طراحی و توسعه توسط تکشارک - Copyright © 2024

Copyright 2024 © TKG: A public media project of DHSA