ads

تظاهرات عليه وحشت در بروكسل به دلايل امنيتی لغو شد

سازمان‌ دهندگان “راهپیمایی علیه وحشت”  که قرار بود امروز در بروکسل پایتخت بلجیم برگزار شود، اعلام کردند که به درخواست وزارت داخله این تظاهرات را لغو کرده‌اند. در خبرنامه ی که از سوی هماهنگ‌ کنندگان این تظاهرات پخش گردید، آمده است که به دلایل امنیتی  نمی توانند که این تظاهرات را برگزار کنند، زیرا موضوع را به گونه درک می کنند و به آن اولویت می دهند.

نویسنده: The Killid Group
8 حمل 1395
تظاهرات عليه وحشت در بروكسل به دلايل امنيتی لغو شد

سازمان‌ دهندگان “راهپیمایی علیه وحشت”  که قرار بود امروز در بروکسل پایتخت بلجیم برگزار شود، اعلام کردند که به درخواست وزارت داخله این تظاهرات را لغو کرده‌اند.
در خبرنامه ی که از سوی هماهنگ‌ کنندگان این تظاهرات پخش گردید، آمده است که به دلایل امنیتی  نمی توانند که این تظاهرات را برگزار کنند، زیرا موضوع را به گونه درک می کنند و به آن اولویت می دهند.
این راهپیمایی قرار بود در اعتراض به حملات سه‌شنبه گذشته در بروکسل و ایجاد حس همدلی در میان مردم انجام شود.
معترضان می گویند: پیشنهاد مقام ها برای انجام راهپیمایی در روز های آینده را پذیرفته اند.
این در حالیست که حملات هفته گذشته در میدان هوایی و یک ایستگاه مترو در پایتخت بلیجم ۳۱ کشته و سه صد زخمی برجاگذاشت، گروه موسوم به داعش مسوولیت این حملات را بر عهده گرفت.
در تازه‌ترین تحول در ارتباط با این حملات، سارنوالی بلجیم اعلام کرد که یک مظنون را رسما به “کشتار تروریستی” متهم کرده است، نام این مظنون که روز پنج‌شنبه در مقابل ساختمان سارنوالی بازداشت شد، “فیصل سی” اعلام شده است.

کلیدگروپ را در تویتر و فیس بوک دنبال کنید
طراحی و توسعه توسط تکشارک - Copyright © 2024

Copyright 2022 © TKG: A public media project of DHSA