ads

رييس جمهور پيشين برازيل به اتهام فساد مالی بازداشت شد

لوئیز ایناسیو لولا داسیلوا، ريیس جمهور پیشین برازیل که صبح روزجمعه بدلیل فساد مالی در شرکت نفتی پتروبراس برای ساعاتی بازداشت شده بود، پس از آزادی تمامی اتهامات را رد کرده گفت هیچ گونه هراسی از این تحقیقات ندارد. ريیس جمهور پیشین این کشور که بازداشت اش با درگیری میان هوادارنش و پولیس هم همراه بود، در دفاع از بی‌گناهی خود گفته: ” نیاز به مراجعه پولیس نبود، تنها کافی است به وی تیلفون کنند، و شخصا نزد پولیس خواهم رفت. بازداشت کوتاه مدت داسیلوا بخشی از تحقیقات گسترده در مورد ادعای فساد مالی و پولشویی در کمپنی نفت پتروبراس عنوان شده است.شرکتی که دولتی است، و رسوایی‌های مرتبط با فساد مالی در آن گریبانگیر بسیاری از سیاستمداران چپ‌گرای عضو حزب کارگر برزا یل شده است. لولا داسیلوا دو دوره از سال ۲۰۰۳ تا ۲۰۱۱ میلادی به نمایندگی از حزب کارگر برزایل ريیس جمهور این کشور بود.

نویسنده: The Killid Group
15 حوت 1394
رييس جمهور پيشين برازيل به اتهام فساد مالی بازداشت شد

لوئیز ایناسیو لولا داسیلوا، ريیس جمهور پیشین برازیل که صبح روزجمعه بدلیل فساد مالی در شرکت نفتی پتروبراس برای ساعاتی بازداشت شده بود، پس از آزادی تمامی اتهامات را رد کرده گفت هیچ گونه هراسی از این تحقیقات ندارد.

ريیس جمهور پیشین این کشور که بازداشت اش با درگیری میان هوادارنش و پولیس هم همراه بود، در دفاع از بی‌گناهی خود گفته: ” نیاز به مراجعه پولیس نبود، تنها کافی است به وی تیلفون کنند، و شخصا نزد پولیس خواهم رفت. بازداشت کوتاه مدت داسیلوا بخشی از تحقیقات گسترده در مورد ادعای فساد مالی و پولشویی در کمپنی نفت پتروبراس عنوان شده است.شرکتی که دولتی است، و رسوایی‌های مرتبط با فساد مالی در آن گریبانگیر بسیاری از سیاستمداران چپ‌گرای عضو حزب کارگر برزا یل شده است. لولا داسیلوا دو دوره از سال ۲۰۰۳ تا ۲۰۱۱ میلادی به نمایندگی از حزب کارگر برزایل ريیس جمهور این کشور بود.

 

کلیدگروپ را در تویتر و فیس بوک دنبال کنید
طراحی و توسعه توسط تکشارک - Copyright © 2024

Copyright 2024 © TKG: A public media project of DHSA