ads

بيش از صد مهاجر افغان از سوي نيروهاي پاكستاني بازداشت شده اند

براساس گزارش رسانه‌های پاکستانی، ادارات امنیتی و استخباراتی این کشور، بیش از صد شهروند افغان را در شهر اسلام آباد بازداشت کرده اند.  روزنامه دی نیوز چاپ اسلام آباد به نقل از مقام‌های پاکستانی گزارش داد كه این افراد در پی یک عملیات نیروهای امنیتی و استخباراتی این کشور از سراسر شهر اسلام آباد به خصوص از منطقه گلورا شریف بازداشت شده اند.

براساس گزارش رسانه‌های پاکستانی، ادارات امنیتی و استخباراتی این کشور، بیش از صد شهروند افغان را در شهر اسلام آباد بازداشت کرده اند. 
روزنامه دی نیوز چاپ اسلام آباد به نقل از مقام‌های پاکستانی گزارش داد كه این افراد در پی یک عملیات نیروهای امنیتی و استخباراتی این کشور از سراسر شهر اسلام آباد به خصوص از منطقه گلورا شریف بازداشت شده اند.
به نقل از منبع،  نهادهای امنیتی و استخباراتی این کشور گفته اند که آنان در حال حاضر مصروف تحقیق از این افراد اند که تلاش انجام یک حمله بزرگ هراس افگنانه را داشتند. مقام های پاکستانی به روزنامه دی نیوز این کشور گفته اند که شمار زیادی از بازداشت شدگان اعتراف کرده اند که در قاچاق مواد مخدر و فروش غیر قانونی سلاح دست داشته اند.
این در حالیست که پاکستان همواره پس از آن که روابطش با حکومت کابل به تیرگی  انجاميد، فشارها بر مهاجران افغان را افزايش مي دهد.

کلیدگروپ را در تویتر و فیس بوک دنبال کنید
طراحی و توسعه توسط تکشارک - Copyright © 2024

Copyright 2024 © TKG: A public media project of DHSA