ads

وزارت خارجه پاكستان، سفير افغانستان را احضار كرد

وزارت امور خارجه پاکستان از احضار جانان موسی زی، سفیر افغانستان در اسلام اّباد  خبر داد. در خبرنامه‌ای که از سوی این وزارت ناوقت يك شنبه نشر شد، آمده که گروهی از  شورشیان صبح يك شنبه در منطقه آخندوال بخش‌های قبایلی خیبر ایجنسی از خاک افغانستان بالای پوسته های امنیتی این کشور حمله کرده‌ و چهار نظامی پاکستان را کشته‌اند. به نقل از خبر نامه، اعزار احمد چوهدری، وزير خارجه پاكستان از جان موسی زی خواسته که باید در این مورد تحقیق نمایند و هر چه زودتر یافته‌هایشان را با حکوت پاکستان شریک نمایند. این وزارت، حمله بر نظامیان این کشور از خاک افغانستان را غیر قابل قبول خوانده و به مبارزۀ مشترک در برابر هراس‌افگنی تاکید کرده‌است.

وزارت امور خارجه پاکستان از احضار جانان موسی زی، سفیر افغانستان در اسلام اّباد  خبر داد.
در خبرنامه‌ای که از سوی این وزارت ناوقت يك شنبه نشر شد، آمده که گروهی از  شورشیان صبح يك شنبه در منطقه آخندوال بخش‌های قبایلی خیبر ایجنسی از خاک افغانستان بالای پوسته های امنیتی این کشور حمله کرده‌ و چهار نظامی پاکستان را کشته‌اند. به نقل از خبر نامه، اعزار احمد چوهدری، وزير خارجه پاكستان از جان موسی زی خواسته که باید در این مورد تحقیق نمایند و هر چه زودتر یافته‌هایشان را با حکوت پاکستان شریک نمایند.
این وزارت، حمله بر نظامیان این کشور از خاک افغانستان را غیر قابل قبول خوانده و به مبارزۀ مشترک در برابر هراس‌افگنی تاکید کرده‌است.
خبر نامه می افزاید: وزارت خارجه پاکستان از حکومت افغانستان خواسته است تا در قسمت تأمین امنیت جان دیپلمات‌های این کشور نيز اقدام جدی نماید.
این در حالیست که  هفتۀ گذشته نیز جانان موسی زی سفیر افغانستان در اسلام آباد به  دلیل  به كمپاين هاي رسانه‌اي ضد پاكستاني به این وزارت فرا خوانده شده  بود.

کلیدگروپ را در تویتر و فیس بوک دنبال کنید
طراحی و توسعه توسط تکشارک - Copyright © 2024

Copyright 2024 © TKG: A public media project of DHSA