ads

کمپاین آگاهی رسانی در مورد ویروس کرونا در فاریاب

کمپاین آگاهی رسانی در مورد ویروس کرونا تحت عنوان “مفاهمه بین الفردی و جلوگیری از بیماری کرونا و مدیریت افواهات در مورد واکسین کرونا” برای خبرنگاران محلی و فعالان اجتماعی در ولایت فاریاب راه‌اندازی شد. این برنامه با حمایت مالی دفتر یونیسف و باهماهنگی ریاست اطلاعات و فرهنگ و اتحادیه خبرنگاران فاریاب در شهرمیمنه؛ مرکز این ولایت برگزار گردید.

آزادبیگ رسولی
8 جوزا 1402
کمپاین آگاهی رسانی در مورد ویروس کرونا در فاریاب
عکاس: آزادبیگ رسولی

یک کمپاین آگاهی رسانی یک روزه در مورد بیماری کرونا و رفع شایعات در مورد واکسین آن، برای شماری از خبرنگاران و جوانان فعال از طبقه ذکور و اناث در فاریاب راه‌اندازی شد.

مولوی عبدالله مرادی، آمر فرهنگ و گردشگری ریاست اطلاعات و فرهنگ فاریاب هدف از برگزاری این کمپاین را بلند بردن سطح ظرفیت و مهارت‌های خبرنگاران، بهبود سلوک اجتماعی، چگونگی اطلاع رسانی به موقع و نقش رسانه‌ها در روشنگری جامعه و شهروندان در مورد بیماری کرونا و واکسین آن عنوان کرد.

مرادی با تاکید بر نقش رسانه‌ها و خبرنگاران در پخش و نشر پیام‌های صحی گفت:”مردم به‌خاطری که آگاهی ندارند، مانع ایجاد می‌کنند و اجازه نمی‌دهند که کسی واکسین کرونا را بکند. کرونا یک بیماری مهلک و ساری است.”

درعین حال قطب‌الدین کوهی، رییس اتحادیه ملی خبرنگاران گفت که این برنامه آموزشی، برای 50 خبرنگار محلی و 50 جوانان رضاکار بشمول ذکور و اناث راه اندازی شده است.

“این یک سیمینار یک روزه از طرف یونیسف برای 100 نفر بشمول 50 خبرنگار و 50 فرد رضاکار جامعه بوده که 30 نفر از بانوان نیز در آن حضور داشتند. موضوعات مورد بحث ما در مورد کوید-19 می باشد.”

این کمپاین درحالی راه‌اندازی می‌شود که هفته گذشته برنامه کمپاین 20 روزه تطبیق واکسین کرونا درولایت فاریاب، از سوی مسئولان صحت عامه ولایت فاریاب آغاز گردید.

کلیدگروپ را در تویتر و فیس بوک دنبال کنید
طراحی و توسعه توسط تکشارک - Copyright © 2024

Copyright 2022 © TKG: A public media project of DHSA