ads

آغاز توزیع مواد خوراکی برای یک هزار خانواده دربلخ

یک شرکت خصوصی در شهر مزارشریف، توزیع مواد خوراکی را برای یک هزار خانواده نیازمند آغاز کرد. مسئولان این شرکت می گویند که قرار است برای هر خانواده یک بوری آرد 50 کیلویی، یک قوطی روغن و یک بوری برنج 10 کیلویی توزیع گردد. برخی از افرادی که این کمک‌ها را دریافت کرده‌اند، می‌گویند در ماه مبارک رمضان توزیع چنین کمک‌ها بیشتر ضرورت است.

عبداللطیف سهاک
9 حمل 1402
آغاز توزیع مواد خوراکی برای یک هزار خانواده دربلخ

شرکت خصوصی بشیر نوید در شهرمزارشریف به مناسبت ماه مبارک رمضان، روند توزیع کمک به نیازمندان را آغاز کرد.

مسئولان این شرکت می گویند که قرار است این کمک‌ها برای یک هزار خانواده توزیع گردد.

زمری نیرو، مدیر اداری این شرکت می‌گوید که این کمک‌ها به خانواده‌هایی توزیع می‌گرد که براساس سروی مستحق شناسایی شده باشند.

“ما یک هزار فامیل مستحق را قبلا شناسای نمودیم و برای هرفامیل یک بوری آرد 50 کیلویی، یک قوطی روغن و یک بوری برنج 10 کیلویی کمک می‌کنیم.”

وی می‌افزاید که این شرکت هفته گذشته برای اطفال پرورشگاه شهر مزارشریف نیز یک مقدار مواد خوراکی را کمک کرده و می‌خواهد به شناسای افراد بی بضاعت و کمک باآنها ادامه دهد.

از سوی دیگر برخی از افرادی که این کمک‌ها را دریافت کرده‌اند می‌گویند که در ماه مبارک رمضان کارهای روزمزدی در شهر کاهش یافته و مردم بیشتر نیاز به کمک دارند.

غلام که پایش فلج است، می‌گوید:”هر کسی‌که این کمک‌ها را کرده خداوند برایش ثواب نصیب کند، چون در این ماه مبارک رمضان نیازمندی فامیل‌ها بیشتر است.”

مریم خانم، یکی دیگر از افرادی که کمک دریافت کرده، از دیگر تاجران ملی می‌خواهد که دست افراد نیازمند را در ماه مبارک رمضان بگیرند.

“باز هم خواهان همکاری استیم، چون ما فقیر و غریب زیاد داریم. آنان فعلا در بدراند و به کمک‌های بیشتر ضرورت دارند.”

 این کمک‌ها در حالی توزیع می‌گردد که براساس گزارش‌های سازمان‌های بین المللی فقر و بیکاری در افغانستان بیداد می‌کند.

کلیدگروپ را در تویتر و فیس بوک دنبال کنید
طراحی و توسعه توسط تکشارک - Copyright © 2024

Copyright 2022 © TKG: A public media project of DHSA