ads

توزیع بسته های مواد خوراکی برای نیازمندان در هرات

روند توزیع کمک‌های رمضانی روز (دوشنبه ۲۹ حوت) در هرات آغاز گردید و قرار است، ۳۵۰۰ خانواده از این کمک‌ها مستفید شوند.

مرجان وفا
1 حمل 1402
توزیع بسته های مواد خوراکی برای نیازمندان در هرات

حاجی احمد شاه فقیری رییس بنیاد خیریه‌ی فقیری می‌گوید که قرار است در سال جاری این کمک‌ها برای حدود ۶ هزار خانواده‌ی نیازمند توزیع گردد.

“این کمک ها مربوط به بنیاد خیریه ما است واز کسی کمک نمی‌گریم و قرار است، در هرسه ماه این کمک‌ها برای نیازمندان توزیع گردد، امسال در نظر داریم که آرد، برنج، روغن برای همشهریان خود توزیع کنیم.”

از سویی‌هم مولوی نعیم‌الحق حقانی رییس اطلاعات و فرهنگ هرات، دست‌گیری نیازمندان را وجیبه هر فرد مسلمان دانسته و از تاجران واهل خیر خواست تا دراین راستا پیش قدم شوند.

“کمک به نیازمندان به ویژه در ماه مبارک رمضان، از سوی کسانی که وضعیت اقتصادی خوبی دارند، یک امر نیک است و تمام مسلمانان باید در ماه رمضان که ماه همدردی ودستگیری است، همکاری کنند و این فرهنگ نیک را ترویج کنند.”

در همین ‌حال نیازمندان با خرسندی از دریافت این کمک‌ها  می‌گویند در ماه رمضان پیش رو، نگرانی شان از کمبود مواد غذایی رفع شده است.

گل‌افروز یک تن از نیازمندان می‌گوید که وضعیت اقتصادی وی بسیار خراب است و او به دشواری زنده‌گی اش را پیش می‌برد.

“چیزی نداریم و پنج شش نفر نان‌خور داریم و خیلی خوشحالم که امروز کمک می‌گیرم و خداوند آنان را اجر بدهد، در خانه مرد ندارم دستم از زمین و آسمان کنده است. مریضم، پا دردم، گوشهایم نمی‌شنود و یک دختر معیوب دارم و سرپرست نداریم.

این درحالی ‌ست که به گفته‌ی شهروندان از زمان تحولات اخیر در کشور، اکثر آنان بیکار شده و به چنین کمک‌ها نیاز جدی دارند.

کلیدگروپ را در تویتر و فیس بوک دنبال کنید
طراحی و توسعه توسط تکشارک - Copyright © 2024

Copyright 2022 © TKG: A public media project of DHSA