ads

برنامه‌ای به‌هدف همآهنگی میان خبرنگاران و اداره‌های دولتی در کندز برگزار شد

همزمان با نگرانی خبرنگاران در ولایت کندز از عدم دسترسی به اطلاعات و دیگر مشکلات، ریاست اطلاعات و فرهنگ این ولایت، برنامه‌ای را به‌هدف ایجاد همآهنگی بیشتر میان رسانه‌ها و اداره‌های دولتی برگزار کرد.

عتیق‌الله رحیمی
18 حوت 1401
برنامه‌ای به‌هدف همآهنگی میان خبرنگاران و اداره‌های دولتی در کندز برگزار شد

مطیع‌الله روحانی؛ رییس اطلاعات و فرهنگ کندز، در این برنامه گفت که این اداره تلاش می‌کند تا مشکلات خبرنگاران در زمینه عدم دسترسی به اطلاعات حل شود.

او افزود:” برنامه‌ای را به‌راه انداختیم زیر نام همآهنگی با رسانه‌ها و جوانان، به رسانه‌ها اطمینان دادیم، باید حقایق و واقعیت روزمره را انعکاس بدهند و همآهنگی بیشتر داشتته باشیم و به هم‌دیگر اعتماد داشته باشیم.”

در همین حال شماری از خبرنگاران می‌گویند، برگزاری این‌گونه برنامه‌ها زمینه را برای همآهنگی بیشتر میان رسانه‌ها و اداره‌های محلی بیشتر ساخته و مشکلات خبرنگاران در زمینه دسترسی به موقع به اطلاعات، حل خواهد شد.

حسیب‌الله حساس؛ یک تن از خبرنگاران در ولایت کندز گفت:” این برنامه‌ها که به منظور هماهنگی بییشتر میان خبرنگاران و مسئولان برگزار می‌شود، در شرایطی که دسترسی به اطلاعات کم است، باعث می‌شود تا بیشتر همآهنگ شویم و همانطور که می‌دانید، در ماه‌های اخیر دسترسی به اطلاعات مشکل‌تر شده است.”

از سویی هم شمس‌الرحمن زردشت؛ یک خبرنگار دیگر در ولایت کندز گفت:” زمینه شریک ساختن درد دل خبرنگاران و مشکلات شان با مسئولان فراهم می‌شود و همآهنگی بیشتر ایجاد می‌شود، همآهنگی در بخش اطلاع‌رسانی به‌موقع بسیار مهم است.”

گفتنی‌ست که مسئولان امنیتی کندز نیز در این نشست اطمینان دادند که خبرنگاران در این ولایت، می‌توانند بدون نگرانی امنیتی، به اطلاع‌رسانی بپردازند.

خبرنگاران کندز، می‌گویند که از چند ماه به‌اینسو، برای گرفتن اطلاعات از مقام‌ها، چندین روز تلاش می‌کنند و نمی‌توانند به راحتی دیدگاه آنان را بگیرند.

کلیدگروپ را در تویتر و فیس بوک دنبال کنید
طراحی و توسعه توسط تکشارک - Copyright © 2024

Copyright 2022 © TKG: A public media project of DHSA