ads

افزایش ظرفیت در روند توزیع پاسپورت

مقامات ریاست پاسپورت می‎گویند که قرار است روزانه در حدود ده هزار پاسپورت در سراسر کشور توزیع گردد. آنان می‌افزایند که تلاش‌ها برای افزایش ظرفیت و سهولت بیشتر در روند توزیع پاسپورت همچنان جریان دارد. شماری از شهروندان از آغاز دوباره فعالیت‌های ریاست پاسپورت خوشحال شده و می‌گویند که توزیع پاسپورت می‌تواند مشکلات متقاضیان آنرا حل کند.

هاجر جعفری
15 حوت 1401
افزایش ظرفیت در روند توزیع پاسپورت
عکس از شبکه‌های اجتماعی

مقامات ریاست عمومی پاسپورت می‎گویند که برای ایجاد سهولت بیشتر در روند توزیع پاسپورت برای شهروندان، تلاش‌ها جریان دارد تا ظرفیت توزیع افزایش یابد.

نورالله پتمن، سخنگوی این ریاست به کلید می‌گوید که روند توزیع پاسپورت بدور از فساد، کمیشن‌کاری و جعل، جریان دارد و برای افزایش ظرفیت توزیع هم کار‌هایی جریان دارد.

 “مامورین و تیم‌های تخنیکی در مرکز و ولایات کار می‎کنند تا ظرفیت توزیع را به بیشتر از ده هزار جلد پاسپورت در روز برسانند. فعلا هم به قدرکافی توزیع  پاسپورت جریان دارد.”

پتمن می‎افزاید که به منظور ایجاد شفافیت، سیستم آنلاین فعال است. وی از مردم می‎خواهد که جهت اخذ پاسپورت به کسی پول ندهند و خودشان فورم درخواستی آنلاین را خانه‌پری نمایند.

در عین حال شماری از متقاضیان پاسپورت می‎گویند که اگر روند توزیع به این‌گونه ادامه یابد و در آن سکتگی ایجاد نشود، آنان می‎توانند بزودی پاسپورت بگیرند.

نرگس، یکتن از متقاضیان پاسپورت می‌گوید که روند توزیع فعلا بسیار خوب است و متقاضیان امیدوارندکه همین‌گونه ادامه یابد.

“بعد از یک سال انتظار که از طریق آنلاین ثبت نام کرده بودم، امروز توانستم به راحتی پاسپورت بگیرم.”

سهیلا، دیگر متقاضی پاسپورت می‎گوید که داشتن پاسپورت بسیار مهم است و حکومت باید در توزیع آن سهولت‌های بیشتر را ایجاد کند تا همه به آن دسترسی پیدا کنند.

“یک سال است که منتظر پاسپورت استم. خودم به خاطر ادامه تحصیل می‎خواهم به خارج بروم و پدر و مادرم هم مریض استند. بسیار شدید به پاسپورت نیاز داریم.”

گفتنی است که اخیراً مردم در سراسر کشور از سکتگی‌های طولانی مدت و یا توقف روند توزیع پاسپورت به ستوه آمده بودند و اکنون از حکومت می‎خواهند که این روند را درست مدیریت کند.

 

کلیدگروپ را در تویتر و فیس بوک دنبال کنید
طراحی و توسعه توسط تکشارک - Copyright © 2024

Copyright 2022 © TKG: A public media project of DHSA