ads

کندز میزبان مسابقات مبارزات آزاد

مسابقات مبارزات آزاد(MMA) میان ورزشکاران 15 ولایت به میزبانی مرکز تربیوی پولیس کندز برگزار شد.

عتیق‌الله رحیمی
29 عقرب 1401
کندز میزبان مسابقات مبارزات آزاد

مسئولان مرکز تربیوی قومندانی زون شمالشرق می‌گویند که این مسابقات به هدف برداشتن فاصله از میان مردم و نیروهای امنیتی و همچنان تشویق ورزشکازان برگزار شده است.
مسئولان مرکز تربیوی پولیس زون شمالشرق کشور می‌گویند که حس اعتماد میان مردم و نیروهای امنیتی کم است، از این رو برای ایجاد همدلی و اعتمادسازی بیشتر، مسابقات یک روزه مبارزات آزاد میان ورزشکاران 15 ولایت برای اولین بار در یک مرکز نظامی برگزار شده است.
عبدالستار طارق، قومندان مرکز تربیوی پولیس زون شمالشرق هدف از راه اندازی این مسابقات را برداشتن فاصله و هراس مردم از نیروهای امنیتی خوانده و می‌گوید که از این طریق میان ورزشکاران و نیروهای امنیتی همدلی بیشتر ایجاد می‌گردد.
«هدف این است که مردم به ما اعتماد کنند و ورزشکاران تشویق شوند. این مسئولیت ما است که از ورزشکاران حمایت کنیم و همچنان فاصله‌ی را که میان مردم و حکومت وجود دارد، از بین ببریم.»
از سوی دیگر مسئولان ورزش مبارزات آزاد، می‌گویند که در این مسابقات ورزشکاران در رده‌های سنی مخلتف و در دو کتگوری؛ حرفوی و نیمه حرفوی، بشمول ورزشکاران نیروهای امنیتی اشتراک می‌کنند.


نثاراحمد نوری یکی از مسئولان مبارزات آزاد می‌گوید:«همچو مسابقاتی که به نمایندگی از پولیس وزارت داخله برگزار می‌گردد، به ما کمک می‌کند تا هراسی که از نیروهای امنیتی داریم و اینکه فکر می‌کنیم با ما همکاری نمی‌کنند، این هراس و فکر برداشته شده و باعث خواهد شد که ما به آنان توجه و اعتماد کنیم.»
درعین حال سیدعسکر موسوی، یکی از ورزشکاران ولایت بدخشان با اظهار خوشبینی به این مسابقات، می‌گوید که امارت اسلامی برای حمایت بیشتر از ورزشکاران بهتر است مسابقات بیشتر را در میان ورزشکاران برگزار کرده و جوانان را به ورزش تشویق کند.
«این مسابقات به رشد ورزش کمک می‌کند و فاصله میان دولت و ملت را کمتر می‌سازد. ورزش باعث می‌شود که جوانان از مواد نشه‌آور (مخدر) فاصله بگیرند و این جایی خرسندی است.»
گفتنی است که بسیاری از ورزشکاران از امارت اسلامی می‌خواهند که ورزشکاران را حمایت کرده و زمینۀ برگزاری مسابقات را بیشتر کند تا جوانان بیشتر به ورزش روی بیاورند.

کلیدگروپ را در تویتر و فیس بوک دنبال کنید
طراحی و توسعه توسط تکشارک - Copyright © 2024

Copyright 2022 © TKG: A public media project of DHSA