ads

پایان لیگ برتر فوتبال در ولایت غور

لیگ برتر فوتبال در ولایت غور روز شنبه(دوم میزان) پایان یافت و در این دور مسابقات از میان ده تیم اشتراک کننده، یک تیم به دور نهایی مسابقات زون غرب راه یافت.

مرجان وفا
4 میزان 1401
پایان لیگ برتر فوتبال در ولایت غور

در این دور مسابقات تیم فوتبال اتفاق آرش به مقام اول، تیم شاروالی فیروزکوه به مقام دوم و تیم کمپنی‌های خراسان به مقام سوم دست یافتند.

مسئولان فدراسیون فوتبال این ولایت، با توصیف از فعالیت تیم‌های فوتبال ولایت غور، می‌گویند که فدراسیون از تمامی تیم‌ها حمایت می‌کند.

حاجی جان محمد حیدری، رئیس فدراسیون فوتبال ولایت غور می‌گوید که برای تشویق و حمایت از بازیکنان این ولایت، امتیازاتی نیز در نظر گرفته شده است.

“ما برای بهترین بازی‌کنان و تیم‌ها جوایزی را مدنظر داریم، هدف از برگزاری این لیگ راه یابی بازی‌کنان به بازی‌های حوزه‌ای غرب است که پنج ولایت را دربر می‌گیرد.”

در عین حال بازی‌کنان نیز این دور مسابقات را خوب توصیف کرده و از تمامی مسئولان خواستار حمایت شدند.

عبدالله انوری، یکی از بازی‌کنان می‌گوید:”مدت ۵ سال است که من در این تیم عضو هستم و به مدت دوماه است که مسابقات ما آغاز شده است.”

ظاهر یوسفی، یکی دیگر از بازی‌کنان می‌گوید که برنامه‌های بعدی این تیم‌ها، راهیابی در مسابقات زون  است:”چندین سال است که در این تیم بازی می‌کنیم. در مسابقات ۱۴۰۰ ما توانستیم مقام اول را کسب کنیم.”

گفتنی است که این مسابقات به هدف انتخاب تیم منتخب ولایتی برای شرکت در لیگ برتر فوتبال ۲۰۲۳ در زون غرب برگزار گردیده بود که به مدت ۴۵ روز ادامه یافت.  

کلیدگروپ را در تویتر و فیس بوک دنبال کنید
طراحی و توسعه توسط تکشارک - Copyright © 2024

Copyright 2022 © TKG: A public media project of DHSA