ads

آغاز تلاشی خانه به خانه در هرات

مقامات محلی در ولایت هرات از عملیات تلاشی خانه به خانه در این ولایت خبر می‌دهند. آنان هدف این عملیات را جمع‌آوری اسلحه از نزد افراد غیر مسئول خوانده‌اند.

مرجان وفا
17 سنبله 1401
آغاز تلاشی خانه به خانه در هرات

شرافت متوکل، سخنگوی مقام ولایت هرات می‌گوید که نیروهای امارت اسلامی در عملیات تلاشی خانه به خانه در جستجوی تسلیحاتی هستند که از حکومت پیشین نزد برخی از شهروندان تاهنوز باقی مانده است.

“ما از چند روز به این سو برای تامین امنیت بیشتر شهروندان، این عملیات را راه‌اندازی کرده‌ایم و این عملیات مورد استقبال مردم قرار گرفته است؛ چون مردم خواهان امنیت هستند.”

از سوی هم شهروندان هرات این عملیات را در جمع آوری اسلحه از نزد افراد غیر مسئول موثر عنوان کرده و تاکید دارند که نیروهای امارت اسلامی در جریان عملیات رویه مناسب با مردم داشته باشند.

 سید میلاد، یکی از باشنده‌گان هرات می‌گوید:”ما در گذشته شاهد بودیم که برخی از افراد با پنهان کردن سلاح‌ها در خانه‌های خود، چی عواقبی را برای مردم آوردند و چگونه اوضاع امنیتی شهر را خراب کردند.”

درعین حال الهام، یکی دیگر از شهروندان با اظهار امیدواری به تاثیرات مثبت این عملیات بر اوضاع امنیتی، خواهان رویه مناسب نیروهای امارت اسلامی با مردم در جریان عملیات می‌باشد.

“امیدواریم که از این طریق افرادی که واقعا اسلحه نگهداری می‌کنند شناسایی شوند و دیگر شهروندان مورد آزار و اذیت قرار نگیرند.”

امارت اسلامی با رویکار آمدنش، عملیات تلاشی خانه به خانه را در شمار ی از ولایت‌ها انجام داده که این بار نوبت به هرات رسیده است.

کلیدگروپ را در تویتر و فیس بوک دنبال کنید
طراحی و توسعه توسط تکشارک - Copyright © 2024

Copyright 2022 © TKG: A public media project of DHSA