ads

شکایت مسافران کابل-شمال از بلند بودن قیمت غذا در رستورانت‌های این مسیر

مسافران ولایت‌های شمال و شمال‌شرق کشور، از بلند بودن قیمت غذا در رستورانت‌های دوشی و خنجان ولایت بغلان، شکایت نموده و می‌گویند که این رستورانت‌ها از مجبوریت مردم، سوء استفاده می‌کنند.

عتیق‌الله رحیمی
18 اسد 1401
شکایت مسافران کابل-شمال از بلند بودن قیمت غذا در رستورانت‌های این مسیر
عکس از شبکه‌های اجتماعی

دو تن از مسافران به کلید گفتند، هر خوراک غذا که 150 افغانی قیمت دارد، تا حدود 250 افغانی به‌فروش می‌رسد.

یک تن از این مسافران به‌نام احسان الله گفت:« در هوتل نان خوردیم وقتی برامدیم 250 افغانی از ما گرفت، در حالی که یک خواراک نان این رستورانت 100 افغانی ارزش نداشت، نوشیدنی که 30 افغانی قیمت دارد 40 افغانی می‌فروشند.

از سویی هم توفیق؛ دیگر مسافر شاهراه کابل-شمال گفت:« وقتی نان را خوردیم، در وقت حساب کردن عذایی که 100 الی 200 افغانی ارزش دارد 500 تا 600 حساب می‌کنند.. مسئولان شاروالی باید نظارت کنند و نرخ تعین کنند»

اما مسئولان شاروالی بغلان، می‌گویند که این اداره، برای تمام فروشنده‌گان و رستورانت‌ها در مسیر شاهراه کابل-شمال، نرخ‌نامه توزیع کرده است.

ولایت خان؛ شاروال ولسوالی دوشی می‌گوید، نرخ‌نامه‌های توزیع‌شده در این مسیر، به‌گونه جدی تعقیب می‌شود.

شاروال دوشی افزود:« در راه عمومی هوتل‌ها و دوکان‌ها اگر از نرخ‌نامه سرپیچی کنند، نخست به آنان توصیه می‌شود و اگر توجه نکردند، دوکان‌ها و هوتل‌های شان را می‌بندیم تا اصلاح شوند»

گفتنی‌ست که مسافران، همواره از بلند بودن قیمت غذا در رستورانت‌های مسیر کابل-شمال، شکایت کرده‌اند، اما تا کنون به آن توجه نشده است.

کلیدگروپ را در تویتر و فیس بوک دنبال کنید
طراحی و توسعه توسط تکشارک - Copyright © 2024

Copyright 2022 © TKG: A public media project of DHSA