ads

ابراز رضایت باشنده‌گان هرات از تامین امنیت در روزهای عید

باشنده‌گان ولایت هرات با ابراز رضایت از تامین امنیت در روزهای عید، از نیروهای امنیتی می‌خواهند که  در سایر روزها نیز برای تامین امنیت شهروندان تلاش جدی به‌خرج دهند.

مرجان وفا
20 سرطان 1401
ابراز رضایت باشنده‌گان هرات از تامین امنیت در روزهای عید
عکس از شبکه‌های اجتماعی

حضرت، یکی از باشنده‌گان ولایت هرات به رادیو کلید می‌گوید که در سه روز عید، امنیت به‌گونه کامل در این ولایت تامین بود.

در عین‌حال، رسول یکی دیگر از باشنده‌گان این ولایت نیز از تامین امنیت در روزهای عید ابراز رضایت نموده و می‌گوید که باشنده‌گان این ولایت در روزهای عید توانستند با خیال راحت در ساحات تفریحی این ولایت، به سرگرمی بپردازند:«من در این سه روز به جاهای دور از شهر رفتم و شکر خدا به لحاظ امنیتی کدام مشکلی برای ما پیش نیامد.»

از سویی هم مسئولان قوماندانی امنیه هرات، از تامین امنیت شهروندان در روزهای عادی و روزهای مناسبتی اطمینان داده و از مردم نیز می‌خواهند تا با نیروهای امنیتی همکار باشند.

محمودشاه رسولی، سخنگوی قومندان امنیه‌ی هرات می‌گوید که در این سه روز هیچ رویداد امنیتی در هرات اتفاق نیفتاد و پرسونل این اداره در روزهای عادی نیز در خدمت باشنده‌گان این ولایت قرار دارند:«ما تمام تلاش خود را جهت تامین امنیت در روزهای عید کردیم و امنیت تمام شهر را نیروهای امارت اسلامی گرفته بودند. ما حتا در بیرون از شهر نیروهای خود را اعزام کرده بودیم.»

هرات از جمله شهرهای بزرگ کشور است که هر ازگاهی شاهد اتفاقات امنیتی بوده است. در تازه‌ترین مورد، هفته‌ی گذشته در دو موقعیت شهر هرات، بالای موتر حامل نیروهای امنیتی قول اردوی الفاروق حمله صورت گرفت که بر اساس گفته‌های شاهدان عینی، تلفاتی نیز در پی داشت.

کلیدگروپ را در تویتر و فیس بوک دنبال کنید
طراحی و توسعه توسط تکشارک - Copyright © 2024

Copyright 2022 © TKG: A public media project of DHSA